کد خبر : 17037
دیدگاه‌ها برای سبزوار بیشترین تعداد رسانه‌های دارای مجوز بعد از مشهد را دارد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 آبان 1397 - 11:14
-

سبزوار بیشترین تعداد رسانه‌های دارای مجوز بعد از مشهد را دارد

قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تعاملات ما با بسیج رسانه در حد اعلا بوده، چراکه هدفمان یکی است و رسانه ارشاد و غیرارشاد نمی‌شناسد. به نقل از بسیج رسانه خراسان رضوی، یوسف امینی در سفری که به‌داورزن داشت، گفت: رسانه خادم مردم است و از طرف دیگر اگر رسانه‌ها

قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تعاملات ما با بسیج رسانه در حد اعلا بوده، چراکه هدفمان یکی است و رسانه ارشاد و غیرارشاد نمی‌شناسد.

به نقل از بسیج رسانه خراسان رضوی، یوسف امینی در سفری که به‌داورزن داشت، گفت: رسانه خادم مردم است و از طرف دیگر اگر رسانه‌ها نباشند، صدای فعالیت‌های مسؤولان اجرایی نیز در دایره محدودی باقی می‌ماند، این رسانه‌ها هستند که اطلاعات را به‌یک موج تبدیل می‌کنند و گسترش می‌دهند.

قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: رسانه‌ها نقش مهمی در توسعه فعالیت‌های فرهنگی، معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها دارند و واقعا بخش عمده‌ای از اتفاقات خوبی هم که تا به‌حال افتاده مدیون رسانه‌ها است.

وی ادامه داد: خوشبختانه سبزوار با مجموع شهرستان‌هایی که در این منطقه است، رسانه‌های فعال و پویایی هم به‌صورت مکتوب و هم پایگاه‌های خبری دارد که در این زمینه پیشگام هستند و در خراسان رضوی بیشترین تعداد رسانه‌های مجوزدار بعد از مشهد متعلق به‌سبزوار است.

امینی بیان کرد: گزارش‌هایی نیز که از موفقیت‌های کسب شده توسط کانون تخصصی بسیج رسانه غرب خراسان رضوی در سبزوار می‌شنویم، نشان‌دهنده ظرفیت‌های این منطقه و تقسیم کاری بوده که صورت گرفته است.

قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی  اظهار داشت: جشنواره ابوذر که توسط بسیج رسانه برگزار می‌شود، به‌عنوان نمادی از فعالیت‌های رسانه‌ای است که ارشاد به‌عنوان عضو شورای سیاستگذاری این جشنواره است و تا به‌حال نیز حضور فعال داشته‌ایم و مکمل یکدیگریم.

وی افزود: نگاه مدیران در فعالیت‌ها بسیار تأثیرگذار است و مسؤل بسیج رسانه خراسان رضوی نگاه بسیار مثبتی دارد و تاکنون نشست‌ها و ارتباطات خوبی با یکدیگر داشته‌ایم.

امینی با بیان اینکه رسانه باید فراتر از نگاه افراد باشد، گفت: اولین انتظاری که از یک مدیر رسانه می‌رود این است که آگاهی‌بخشی، بیان مشکلات مردم و ارتباط دادن بین مردم و مسؤولان را مد نظر قرار دهد و همان‌طور که مشکلات و چالش‌ها را بیان می‌کند، از آن طرف هم فعالیت‌ها و زحمات مسؤولان را بیان کند، فرقی نمی‌کند چه کسی این کار را کرده باشد.

قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تعاملات ما با بسیج رسانه در حد اعلا بوده، چراکه هدفمان یکی است و رسانه ارشاد و غیرارشاد نمی‌شناسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.