کد خبر : 30184
دیدگاه‌ها برای تعاونی‌های ‌سبزوار یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار کالا صادر کردند بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 7:29
-

تعاونی‌های ‌سبزوار یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار کالا صادر کردند

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: شرکت‌های تعاونی فعال این شهرستان از ابتدای امسال یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار کالا به دیگر کشورها به روش‌های مستقیم و غیرمستقیم صادر کردند. محمود یزدی افزود: عمده کالاهای صادر شده تعاونی‌های سبزوار انواع شیرینی، پسته و گیاهان دارویی بوده که به کشورهای جنوبی حاشیه خلیج

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: شرکت‌های تعاونی فعال این شهرستان از ابتدای امسال یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار کالا به دیگر کشورها به روش‌های مستقیم و غیرمستقیم صادر کردند.

محمود یزدی افزود: عمده کالاهای صادر شده تعاونی‌های سبزوار انواع شیرینی، پسته و گیاهان دارویی بوده که به کشورهای جنوبی حاشیه خلیج فارس، افغانستان، عراق و آسیای میانه صادر شده ‌است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی اتاق تعاون در سبزوار و صدور کارت بازرگانی زمینه‌ساز تسهیل صادرات محصولات شرکت‌های تعاونی‌ این شهرستان شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت:فعالیت اتاق تعاون سبزوار همچنین موجب رفع مشکلات شرکت‌های تعاونی این شهرستان در حوزه بیمه و مالیات تعاون‌گران می‌شود.

وی افزود:در مجموع ۹۶۰ شرکت تعاونی در سبزوار ثبت شده که سرمایه ثبتی اولیه آنها ۱۰۱ میلیارد ریال با عضویت بیش از ۴۱۰ هزار نفر است که از طریق فعالیت این واحدها برای ۱۳ هزار و ۱۷۶ نفر اشتغال ایجاد شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.