کد خبر : 21767
دیدگاه‌ها برای تعداد سازمان‌های مردم‌نهاد سبزوار افزایش یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 11:00
-

تعداد سازمان‌های مردم‌نهاد سبزوار افزایش یافت

ایرنا هم‌اینک ۱۲۸ سازمان مردم‌نهاد در شهرستان سبزوار فعالیت می‌کنند که شمار آن‌ها نسبت به سال قبل ۲۰ مورد افزایش یافته است. معاون مالی و برنامه‌ریزی فرمانداری سبزوار روز چهارشنبه در نشستی با اعضای سازمان مردم‌نهاد این شهرستان افزود: بیشتر سازمان‌های مردم‌نهاد (سمن)  شهرستان سبزوار در حوزه‌های فرهنگی، خیریه، محیط‌زیست و گردشگری مشغول فعالیت هستند. حسین فیض‌آبادی

ایرنا

هم‌اینک ۱۲۸ سازمان مردم‌نهاد در شهرستان سبزوار فعالیت می‌کنند که شمار آن‌ها نسبت به سال قبل ۲۰ مورد افزایش یافته است.

معاون مالی و برنامه‌ریزی فرمانداری سبزوار روز چهارشنبه در نشستی با اعضای سازمان مردم‌نهاد این شهرستان افزود: بیشتر سازمان‌های مردم‌نهاد (سمن)  شهرستان سبزوار در حوزه‌های فرهنگی، خیریه، محیط‌زیست و گردشگری مشغول فعالیت هستند.

حسین فیض‌آبادی افزود: از مجموع ۱۲۸ سمن فعال شهرستان سبزوار ۹۰ سمن پروانه فعالیت خود را از فرمانداری دریافت کرده‌اند که از این تعداد ۲۰ سمن در چهارماهه نخست امسال تشکیل شده است.

وی ادامه داد: مجوز فعالیت دیگر سمن‌ها از ادارات بهزیستی، ورزش و جوانان، محیط‌زیست  و فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت شده است.

معاون مالی و برنامه‌ریزی فرمانداری سبزوار با اشاره به نگاه مثبت دولت تدبیر و امید به سمن‌ها گفت: استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد نقش مهمی در توانمندسازی مناطق حاشیه شهر و  پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد.

فیض‌آبادی افزود: سازمان‌های مردم‌نهاد تشکل‌هایی غیرسیاسی و غیردولتی  هستند که به‌عنوان  پل ارتباطی بین مردم و مسئولان نقش مهمی در رفع مشکلات اجتماعی، آموزشی، فرهنگی، بهداشت و درمان و محیط‌زیست دارند.

۲۲ مرداد در تقویم رسمی کشور روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی نام گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.