کد خبر : 14744
دیدگاه‌ها برای تعداد کارگران ساختمانی بیمه شده در سبزوار افزایش یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1397 - 23:13
-

تعداد کارگران ساختمانی بیمه شده در سبزوار افزایش یافت

رئیس اداره تامین اجتماعی سبزوارگفت: پنج هزار و ۴۶ کارگر ساختمانی دارای کارت مهارت فنی و حرفه ای در این شهرستان از مزایای بیمه تامین اجتماعیبرخوردارند که نسبت به سال گذشته یک هزار و ۴۶ نفر افزایش داشته است. حسین تدارکات روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه کارگران ساختمانی از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند، افزود: هم اکنون

رئیس اداره تامین اجتماعی سبزوارگفت: پنج هزار و ۴۶ کارگر ساختمانی دارای کارت مهارت فنی و حرفه ای در این شهرستان از مزایای بیمه تامین اجتماعیبرخوردارند که نسبت به سال گذشته یک هزار و ۴۶ نفر افزایش داشته است.

حسین تدارکات روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه کارگران ساختمانی از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند، افزود: هم اکنون در شهرستانهای سبزوار، جغتای، خوشاب و داورزن هیچ کارگر ساختمانی در صف انتظار بیمه وجود ندارد.
وی با اشاره به رعایت عدالت در پوشش بیمه کارگران واقعی اظهار کرد: کارگران ساختمانی با بازدید های سه ماهه شناسایی می شوند تا فقط کارگرانی که به این حرفه اشتغال دارند تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند.
وی گفت: افراد فاقد شرایط که در این بخش از مزایای بیمه تامین اجتماعی بهره مند هستند به محض شناسایی از ادامه بیمه آنان جلوگیری می شود.
اداره تامین اجتماعی شهید خسروجردی سبزوار ۱۳۶ هزار و ۲۸۲ نفر زیرپوشش دارد که از این تعداد ۴۴ هزار و ۶۲ نفر بیمه شده اصلی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.