کد خبر : 13621
دیدگاه‌ها برای تعطیلی ۲ مرکز دندانپزشکی و دندانسازی غیرمجاز در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آذر 1396 - 9:15
-

تعطیلی ۲ مرکز دندانپزشکی و دندانسازی غیرمجاز در سبزوار

سبزواریان: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با دستور مقام قضایی و همکاری نیروی انتظامی ۲ مرکز دندانپزشکی غیرمجاز روز چهارشنبه در این شهرستان پلمب شد. محمد نعمت شاهی در گفت وگو با ایرنا افزود: همچنین با حکم دادگاه نسبت به ضبط وسایل دندانپزشکی و دندانسازی یک واحد متخلف دیگر اقدام شد. وی اظهار

سبزواریان: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با دستور مقام قضایی و همکاری نیروی انتظامی ۲ مرکز دندانپزشکی غیرمجاز روز چهارشنبه در این شهرستان پلمب شد.

محمد نعمت شاهی در گفت وگو با ایرنا افزود: همچنین با حکم دادگاه نسبت به ضبط وسایل دندانپزشکی و دندانسازی یک واحد متخلف دیگر اقدام شد.

وی اظهار کرد: از ابتدای امسال ۱۴ مورد مراکز غیرمجاز دندانسازی و دندانپزشکی توسط واحد امور دندانپزشکی و اداره نظارت بر درمان این دانشگاه پلمب شده که از این تعداد هشت مورد در دادگاه انقلاب اسلامی بررسی و منجر به صدور حکم شده است.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در راستای وظایف ذاتی خود، با جدیت با مداخله کنندگان غیرمجاز درمانی و کسانی که سلامت مردم را به خطر می اندازند، برخورد قانونی می کند.

نعمت شاهی به شهروندان توصیه کرد که از مراجعه به مراکز غیرمجاز که در فضاهای غیراداری و خارج ازعرف، فاقد تابلو مشخص و در ساعات غیرمعمول شبانه روز و یا روزهای تعطیل فعالیت دارند خودداری کنند تا دچار خطرات احتمالی، آسیب های دندانی و ابتلا به بیماری های عفونی و واگیر از قبیل هپاتیت و ایدز نشوند.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مراکز غیرمجاز و یا افراد بدون صلاحیت می توانند با شماره تلفن ۴۴۰۱۱۰۰۰ واحد رسیدگی به شکایات اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تماس بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.