کد خبر : 506
دیدگاه‌ها برای تغییر نحوه اطلاع رسانی به رانندگان تاکسی بی سیم سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1393 - 16:15
-

تغییر نحوه اطلاع رسانی به رانندگان تاکسی بی سیم سبزوار

سبزواریان.کام: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری سبزوار از تغییر در نحوه اطلاع رسانی به رانندگان تاکسی بی سیم سبزوار خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، امیر ناطقی گفت: در گذشته آدرس مسافران متقاضی تاکسی بی سیم از طریق بی سیم به رانندگان اعلام می شد که اکنون با اجرای یک

taxi-4400سبزواریان.کام: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری سبزوار از تغییر در نحوه اطلاع رسانی به رانندگان تاکسی بی سیم سبزوار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، امیر ناطقی گفت: در گذشته آدرس مسافران متقاضی تاکسی بی سیم از طریق بی سیم به رانندگان اعلام می شد که اکنون با اجرای یک طرح آزمایشی به صورت ارسال پیامک به تلفن های همراه آنان ارسال می شود.

وی اظهار داشت: با انجام این طرح فقط با ارسال یک پیامک به تاکسیرانان آدرس و موقعیت مسافر مشخص می شود و رانندگان می توانند هماهنگی های لازم را با وی انجام دهند.

ناطقی ادامه داد: ارسال آدرس دقیق مسافر برای راننده، کاهش بار ترافیکی، افزایش پاسخگویی اپراتور، بهبود ارائه خدمات بهتر به شهروندان و جلب رضایت آنان و کاهش انتظار مسافر را از حسن های اجرای این طرح برشمرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری سبزوار همچنین گفت: از عمده مشکلاتی که دستگاه بی سیم داشت می توان به ایجاد مشکل برای مسافران، شنود مکالمات، صحبت رانندگان با یکدیگر و اشغال بی سیم اشاره کرد.

گفتنی است در حال حاضر ۱۲۴ دستگاه تاکسی بی سیم در سبزوار وجود دارد که کار ارائه خدمات را به شهروندان انجام می دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.