کد خبر : 17622
دیدگاه‌ها برای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه حکیم و فدراسیون ورزش زورخانه ای امضا شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آذر 1397 - 19:17
-

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه حکیم و فدراسیون ورزش زورخانه ای امضا شد

 با حضور رئیس فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای تفاهم نامه همکاری های مشترک بین این فدراسیون و دانشگاه حکیم سبزواری منعقد شد. رئیس دانشگاه حکیم سبزواری روز دوشنبه در این مراسم گفت: این تفاهم نامه برای گسترش همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی در زمینه های مختلف مرتبط با ورزش زورخانه ای و

 با حضور رئیس فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای تفاهم نامه همکاری های مشترک بین این فدراسیون و دانشگاه حکیم سبزواری منعقد شد.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری روز دوشنبه در این مراسم گفت: این تفاهم نامه برای گسترش همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی در زمینه های مختلف مرتبط با ورزش زورخانه ای و پهلوانی است.
علی اصغر مولوی افزود: تلاش برای راه اندازی و تجهیز گود زورخانه و مرکز پژوهش های علمی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در دانشگاه حکیم سبزواری با همکاری و حمایت های مالی فدراسیون از مفاد این تفاهم نامه است.
وی اظهار داشت: برگزاری دوره های مربیگری، داوری و مرشدی بوسیله فدراسیون در دانشگاه حکیم سبزواری و حمایت فدراسیون از چاپ کتاب های علمی و آموزشی در ارتباط با ورزش زورخانه ای و پهلوانی از دیگر موارد این تفاهم نامه می باشد.
وی گفت: در این تفاهم نامه به برگزاری برخی اردوهای تیم ملی در دانشگاه حکیم سبزواری، اجرای پروژه های تحقیقاتی و کاربردی بوسیله استادان و دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری در حوزه های مرتبط با ورزش زورخانه ای و اجرایی کردن نتایج این تحقیقات در کشور تاکید شده است.
مولوی افزود: همکاری دانشگاه حکیم سبزواری با این فدراسیون برای برگزاری سمینارها و همایش های ملی و بین المللی جهت علمی کردن ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در ایران از جمله تعهدات دانشگاه حکیم در این تفاهم نامه است.
رئیس فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای نیز گفت: آیین نامه این ورزش با هدف توسعه و ترویج آن در سطح کشور امسال تدوین شده است.
مجتبی جوهری با بیان اینکه ایران سرآمد ورزش های پهلوانی و زورخانه ای در جهان است افزود: ترویج فرهنگ این رشته ورزشی رواج اخلاق و مردانگی در جامعه است.
وی اظهار داشت: سبزوار ورزشکاران باستانی کار و مرشدان شاخص در کشور دارد و تفاهم نامه مشترک با دانشگاه حکیم این شهرستان به توسعه این رشته ورزشی در منطقه شرق کشور کمک می کند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.