کد خبر : 11435
دیدگاه‌ها برای تفکر حاکم بر قیام سربداران الگویی برای مقاومت اسلامی در جهان است بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 - 13:51
-

تفکر حاکم بر قیام سربداران الگویی برای مقاومت اسلامی در جهان است

سبزواریان: استاد دانشگاه اردن گفت: تفکر حاکم بر قیام سربداران الگویی برای مقامت اسلامی در جهان است. به گزارش ایرنا، استاد دکتر محمد هشام سلطان جمعه شب در حاشیه کنگره بین المللی سربداران در جمع خبرنگاران اظهارکرد: این کنگره در خصوص یک موضوع تاریخی و دارای ابعاد علمی و فرهنگی مهمی است. وی با بیان

kongre-sarbedaranسبزواریان: استاد دانشگاه اردن گفت: تفکر حاکم بر قیام سربداران الگویی برای مقامت اسلامی در جهان است.

به گزارش ایرنا، استاد دکتر محمد هشام سلطان جمعه شب در حاشیه کنگره بین المللی سربداران در جمع خبرنگاران اظهارکرد: این کنگره در خصوص یک موضوع تاریخی و دارای ابعاد علمی و فرهنگی مهمی است.

وی با بیان اینکه دانشگاه حکیم سبزواری با برگزاری این کنگره بزرگ سبب ایجاد یک جهش فوق العاده علمی برای صد سال آینده شده است ،گفت: موضوع قیام سربداران و اتفاقات پس از آن مهمترین مسائلی است که بایستی مورد توجه جهان اسلام قرار گیرد.

این استاد دانشگاه اردن با بیان اینکه جهان اسلام امروز با حمله وحشیانه ای مانند داعش رو به رو شده است ، افزود: داعش امروز همان مغولان دوران سربداران هستند که با هجوم خود به جهان اسلام این سرزمین را مورد هجمه قرار دادند.

وی با بیان اینکه مغولان امروز در لباس داعش سعی در تخریب چهره زیبای اسلام دارند ، گفت : در واقع برگزاری این کنگره و همایش ها سبب شناخت جهان اسلام با تفکری غنی و اصیل برای مبارزه داعش و گروه های تروریستی از این دست می شود.

وی با بیان اینکه جهان اسلام امروز با خطر حرکت های داعش گونه روبه رو است ، ادامه داد : اگر بخواهیم رفتارهای امروز داعش را بازخوانی کنیم با رفتارهایی شبیه رفتارهای مغولان در حمله به دنیای آن روز اسلام رو به رو می شود.

وی با اشاره به اینکه امروز بایستی توجه ویژه ای به تفکر حاکم بر نهضت سربداران شود ، گفت : تفکر حاکم بر این نهضت اسلامی برای مبارزه با رژیم صیونیستی و توطئه های غرب یک الگوی مناسب و با ارزش است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.