کد خبر : 19303
دیدگاه‌ها برای تقدیر از برگزیدگان جشنواره موسیقی آوای سرنای سبزوار در آیین اختتامیه بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اسفند 1397 - 10:53
-

تقدیر از برگزیدگان جشنواره موسیقی آوای سرنای سبزوار در آیین اختتامیه

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی جشنواره موسیقی آوای سرنا در شهرستان سبزوار پس از چند شب برگزاری به ایستگاه آخر و مراسم اختتامیه رسید. شجاع مقدم رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سبزواردرباره برگزاری جشنواره موسیقی آوای سرنا گفت: این جشنواره که با پیگیری های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار پس از

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی

جشنواره موسیقی آوای سرنا در شهرستان سبزوار پس از چند شب برگزاری به ایستگاه آخر و مراسم اختتامیه رسید.

شجاع مقدم رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سبزواردرباره برگزاری جشنواره موسیقی آوای سرنا گفت: این جشنواره که با پیگیری های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار پس از اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل متبوع به عنوان یکی از ویژه برنامه های دهه مبارک فجر شهرستان و با هدف استعداد یابی نوجوانان و جوانان و ترویج موسیقی اصیل ایرانی درشهرستان و به همت موسسه فرهنگی هنری سرنا آوای بیهق و با همکاری انجمن موسیقی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار و معاونت هنری اداره کل متبوع برگزار گردید به کارخود پایان داد.

وی افزود: این جشنواره در ۴ بخش مسابقات خوانندگی، مسابقات آواز ، مسابقات سنتور نوازی و مسابقات گروه نوازی درطول بهمن ماه ٩٧ درمحل تالاربیهقی سبزواربرگزارگردید که حدود ٢٠٠ نفر شرکت کننده دربخش های مختلف این جشنواره حضور داشتند که در خاتمه براساس اعلام نظر داوران و کارشناسان موسیقی شهرستان ، ۴٠ نفر دربخش پاپ، ٢٠ نفر دربخش سنتی و ٢٠ نفر دربخش سنتور به مرحله نیمه نهائی راه یافتند .

درمرحله نیمه نهائی، بر اساس نظرداوران، دربخش موسیقی پاپ به ١٢ نفر، دربخش سنتور و در رده سنی زیر ١۵ سال، به ٨ نفر و دررده سنی بالای ١۵ سال ، به ٧ نفر و در بخش موسیقی سنتی به ٨ نفر، جواز حضور در مرحله فینال داده شد.

گفتنی است آیین اختتامیه این جشنواره همراه با مراسم تقدیر از برگزیدگان اول تا سوم جشنواره درروز یکشنبه مورخه ١٢ اسفند ماه ازساعت ١٨ درمحل تالار بیهقی برگزار می گردد. درضمن تلاش بر این است که با هماهنگی و پیگیری اداره کل این جشنواره درسالهای آینده بصورت استانی و ملی برگزار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.