کد خبر : 10647
دیدگاه‌ها برای تقدیر دادستان از اقدامات زیربنایی شهرداری سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 - 20:13
-

تقدیر دادستان از اقدامات زیربنایی شهرداری سبزوار

سبزواریان: دادستان عمومی و انقلاب سبزوار از اقدامات زیربنایی شهرداری سبزوار تقدیر کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید محمد حسینی در این رابطه گفت: شهرداری سبزوار در راستای انجام وظایف ذاتی و سازمانی تعریف شده خود و با مدیریت صحیح و مسئولانه در قالب اجرا و انجام برنامه های بدیع و در عین

سبزواریان: دادستان عمومی و انقلاب سبزوار از اقدامات زیربنایی شهرداری سبزوار تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید محمد حسینی در این رابطه گفت: شهرداری سبزوار در راستای انجام وظایف ذاتی و سازمانی تعریف شده خود و با مدیریت صحیح و مسئولانه در قالب اجرا و انجام برنامه های بدیع و در عین حال زیربنایی و پرهیز از اقدامات سطحی، مصدر و منشا خدمات شایسته ای شده است.

وی افزود: کنترل و مدیریت ترافیک درون و برون شهری، کاستن از بار سنگین ترافیک در برخی معابر شهری و انتقال آن به حاشیه شهر و نیز در اختیار گرفتن و نگهداری اصولی از جاده های کنار گذر شهری که در اجرای آخرین طرح جامع شهری در محدوده قانونی شهر واقع شده از جمله آن بوده است.

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان سبزوار اضافه کرد: شهرداری چندی پیش مبادرت به نصب و راه اندازی تعدادی دوربین ویژه کنترل ترافیک، احداث کنار گذر در ضلع شرقی شهر و برنامه ریزی برای نگهداری و مراقبت و حفاظت از کمربندی ضلع جنوبی شهر که اخیرا به شهرداری تحویل داده شده است نموده است.

حسینی بیان کرد: با توجه به اینکه ادامه طرح های مذکور که با رویکرد پیشگیری از وقوع جرایم و ارائه خدمات کیفی و کمی بیشتر به شهروندان و مسئولیت پذیری انجام گرفته بلاشک نقش موثری در افزایش رضایتمندی عمومی و کمک به اجرای سیاست های قوه قضائیه در کاهش وقوع جرایم و حتی کشف آن خواهد شد.

وی گفت: بنابراین ضمن تحسین از اقدامات شهردار و شهرداری و تاکید بر تکمیل و استمرار طرح های مذکور، طی نامه ای جهت تقدیر از زحمات شهرداری و شورای اسلامی شهر سبزوار به دفتر امور شهری و روستایی امور استانداری خراسان رضوی مراتب ارسال شد.

لازم به توضیح است نامه ارسالی به دفتر امور شهری و روستایی امور استانداری خراسان رضوی از سوی دادستان سبزوار در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر نیز قرائت شد.

در این جلسه همچنین رئیس شورا و شهردار سبزوار از عملکرد نیروی انتظامی در تامین امنیت اجتماعی و آرامش روانی در برخورد قاطع با هنجارشکنان و مجرمان تقدیر کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.