کد خبر : 7231
دیدگاه‌ها برای تقدیر شورا از عملکرد ستاد نوروزی شهرداری سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 15 فروردین 1394 - 17:15
-

تقدیر شورا از عملکرد ستاد نوروزی شهرداری سبزوار

سبزواریان: صبح امروز در اجرای سنت حسنه دید و بازدید نوروزی، شهردار سبزوار به اتفاق معاونان و جمعی از مدیران و مسئولین شهرداری با اعضای شورای اسلامی این شهر دیدار کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، در این دیدار که در محل شورای اسلامی شهر برگزار شد، رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار ضمن تبریک

سبزواریان: صبح امروز در اجرای سنت حسنه دید و بازدید نوروزی، شهردار سبزوار به اتفاق معاونان و جمعی از مدیران و مسئولین شهرداری با اعضای شورای اسلامی این شهر دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، در این دیدار که در محل شورای اسلامی شهر برگزار شد، رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار ضمن تبریک سال نو، سال جدید را فرصت همدلی و همزبانی بیشتر در راستای اهداف متعالی شهرداری و شورا دانست.

کاظم کرامت از اقدامات شهرداری و تلاش های صورت گرفته در قالب ستاد استقبال از بهار تشکر کرد و توفیقات به دست آمده را مرهون زحمات یکایک کارکنان شهرداری و حمایت و همبستگی اعضای شورا دانست.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال جدید با آینده نگری لازم و کمک یکدیگر و هماهنگی بیشتر بین شهرداری و شورا به اهداف مورد نظر و مطالبات مردم و رفاه و آسایش هرچه بیشتر شهروندان نائل شوند.

شهردار سبزوار نیز در این دیدار با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری ، ضمن آرزوی تحقق اهداف و موضوعات در سال جدید گفت: امید است با همدلی، همزبانی و هماهنگی با یکدیگر کارهای بیشتر و بهتری را در جهت خدمت به مردم رقم بزنیم و سالی متفاوت را از لحاظ خدمت و توسعه در پایان سال به مردم کهن شهر دیار سربداران ارائه بدهیم.

دکتر محمد علی طالبی ضمن تقدیر از حمایت و همراهی های های داهیانه اعضای شورا در سال کاری ۹۳، موفقیت های بدست آمده در سال گذشته را مرهون کار جمعی دانست و اظهار داشت: انتظار می رود در سال جدید نیز حمایت های بی دریغ شورای اسلامی شهر همچون گذشته در جهت اجرای پروژه های شهری به منظور نوید زندگی و ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم وجود داشته باشد.

شهردار سبزوار در ادامه با بیان اینکه اعتقاد دارم با همت و تلاش مدیران شهری، اراده ای جمعی و امید می توان کارهای غیر ممکن را ممکن ساخت، تصریح کرد: امسال سالی سخت از لحاظ کاری خصوصا در بحث تحقق بودجه ۳۵۴ میلیون تومانی شهرداری در پیش داریم که امیدوارم با وحدت، همگرایی و همدلی بین شورا و شهرداری این مهم در جهت توسعه شهری سبزوار به منحصه ظهور بنشیند.

وی گفت: امید است: با همدلی هرچه بیشتر بین مجموعه شهرداری و شورا گام های اساسی در جهت نیل به اهداف برنامه ریزی شده و جلب رضایت شهروندان سبزواری برداشته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.