تاریخ انتشار : دوشنبه 27 مهر 1394 - 13:18
-

تقدیر پس از تخریب

سبزواریان: دانشگاه علوم پزشکی سبزوار پس از حاشیه‌های به وجود آمده درباره تخریب دیوار حائل بیمارستان حشمتیه و باغ ملی سبزوار، با درج یک متن از مدیران شهری به دلیل همکاری در انجام این کار، تقدیر و تشکر کرد. سایت رسمی این دانشگاه در مطلبی با عنوان “تقدیر دانشگاه از همکاری مدیریت شهری شهرستان” نوشت:

olom-pezashki-takhrib01سبزواریان: دانشگاه علوم پزشکی سبزوار پس از حاشیه‌های به وجود آمده درباره تخریب دیوار حائل بیمارستان حشمتیه و باغ ملی سبزوار، با درج یک متن از مدیران شهری به دلیل همکاری در انجام این کار، تقدیر و تشکر کرد.

سایت رسمی این دانشگاه در مطلبی با عنوان “تقدیر دانشگاه از همکاری مدیریت شهری شهرستان” نوشت:

«با توجه به بهره‌برداری بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه در آینده نزدیک و در راستای آماده‌سازی محوطه بیمارستان و پس از انجام مطالعات میدانی در خصوص انتقال و خروج نخاله‌های ساختمانی در فضای انتهای بیمارستان ، دانشگاه با هماهنگی مدیریت محترم شهری بر آن شد دیوار بیمارستان که در مجاورت باغ ملی است را جهت انتقال و بهسازی محوطه پشتی تخریب کند و با توجه به اینکه لوله گاز کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان بر روی این دیوار نصب بوده ، به‌صورت موقت گاز قطع شد که هم‌اکنون همکاران فنی پیگیری نصب و راه‌اندازی مجدد لوله گاز هستند و هیچ‌گونه صدمه‌ای به ساختمان کانون وارد نشده است.

گفتنی است ؛ این عملیات عمرانی منحصراً در فضای ملکی این مرکز درمانی صورت گرفته است و این دانشگاه با توجه به رسالت سلامت‌محور خود همیشه پشتیبان امور فرهنگی و آموزشی شهرستان بوده و خواهد بود و در خصوص کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان ، همکاری و حمایت خود را اعلام می‌نماید.

نظر به کمبود شدید تخت بیمارستانی در شهرستان و بالا بودن بار مراجعات به مراکز درمانی تابعه شروع به کار این بیمارستان بیش‌ازپیش ضرورت پیدا می‌کند ، با امید به آنکه با راه‌اندازی آن خدمت بزرگی به همشهریان گرامی انجام گیرد .

در پایان دانشگاه از زحمات و همکاری بی‌شائبه‌ی شهرداری ، شورای اسلامی شهر در خصوص هماهنگی‌های لازم تقدیر و تشکر می‌نماید .»

البته در این خبر هیچ‌گونه توضیحی درباره‌ی ادعای مالکیت ریاست دانشگاه بر ساختمان کانون پرورش فکری و یا قطع درختان تنومند و ارزشمند شهر ارائه نشده است.

به نظر می‌رسد بعد از رسانه‌ای شدن فعالیت‌های عجیب و غریب این دانشگاه و بازنشر آن در سایت‌های خبری ملی و محلی (فارس ، ایسنا، ایسکانیوز، تابناک، صبح مشهد، رصد، اسرارنامه، سلام سربدار و سبزواریان)و روزنامه‌های مطرح کشوری همچون شرق، قانون و ایران و البته ایجاد کمپین «حمایت از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سبزوار» در تلگرام توسط فرهیختگان سبزواری، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار سعی در کاهش حاشیه‌هایی دارند که با خودسری‌ها و بی‌توجهی خودشان به وجود آمده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
دانایی دوشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

این کافی نیست
فراربه جلو وبرای رهیدن و کاهش فشار دوستداران کانون است .
جناب مسلم باید به صراحت اعلام کند ادعای سند ملکی کانون بنام علوم پزشکی فقط یک ادعا است

سعید دوشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸

احسنت استاد دانایی عزیز

نظرات بسته شده است.