کد خبر : 7268
دیدگاه‌ها برای تلاش مان در سال ۹۴، رضایتمندی مردم است بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 فروردین 1394 - 16:10
-

تلاش مان در سال ۹۴، رضایتمندی مردم است

سبزواریان: ظهر امروز در ادامه دید و بازدید نوروزی مسئولان، این بار اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار میهمان مجموعه شهرداری بودند. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار در این دیدار گفت: تلاش شورا و شهرداری در سال ۹۴، جلب رضایت مردم و خدمت صادقانه به آنان است. کاظم کرامت که

didar-shora-01سبزواریان: ظهر امروز در ادامه دید و بازدید نوروزی مسئولان، این بار اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار میهمان مجموعه شهرداری بودند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار در این دیدار گفت: تلاش شورا و شهرداری در سال ۹۴، جلب رضایت مردم و خدمت صادقانه به آنان است.

کاظم کرامت که حول شعار امسال و تحقق آن سخن می گفت، افزود: مهمترین شاخصه تحقق شعار همدلی و همزبانی و سرمایه جاودانی مدیران شهری کار برای مردم و خدمت به آنان است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های صورت گرفته در ایام نوروز ۹۴، اظهار داشت: سبزوار در نوروز ۹۴، نوروزی فرهنگی را پشت سر گذاشت.

رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار خاطر نشان کرد: شهرداری سبزوار با لحاظ کردن ویژه برنامه هایی برای ایام فاطمیه و نوروز توانست فضایی فرهنگی را برای این کهن شهر به ارمغان بیاورد.

کرامت افزود: برنامه های متنوع در این ایام توانست در معرفی فرهنگ غنی این خطه تلاش موفقی داشته باشد و زمینه آشنایی بیشتر مسافران و گردشگران از ویژگی های فرهنگی سبزوار را فراهم نماید.

وی با تشکر از عوامل اجرایی این برنامه ها در ایام نوروز گفت: برنامه ها هر اندازه سمت و سوی فرهنگی تری داشته باشند خواهند توانست در اعتلای فرهنگی شهر و معرفی شایسته سبزوار موفق تر ظاهر شوند.

شهردار سبزوار هم ضمن اشاره به سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، گفت: برای توسعه و آبادانی شهر و جلب رضایت شهروندان سبزواری گام های اساسی را در قالب قوانین و مقررات چارچوب نظام جمهوری اسلامی بر خواهیم داشت.

دکتر محمد علی طالبی افزود: امید است امسال بتوانیم با همه توان در خدمت مردم، برای مردم و در کنار مردم باشیم و برای آنها کار کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: با شناختی که بنده از استان و برخی دیگر از استان های کشور دارم سال ۹۳ بهترین همراهی، تعامل و همگامی را شورا و شهرداری تجربه کردند که امیدوارم امسال نیز این همدلی و همزبانی تعمیق یابد.

دکتر طالبی گفت: امسال با همدلی و حنایت های داهیانه شورا در تلاش خواهیم بود که ضعف های سال گذشته را تبدیل به قوت، قوت ها را تقویت، تهدیدها را کاهش و فرصت ها را افزایش دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.