کد خبر : 22985
دیدگاه‌ها برای تلفات جاده‌ای در غرب خراسان رضوی کاهش یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مهر 1398 - 19:00
-

تلفات جاده‌ای در غرب خراسان رضوی کاهش یافت

ایرنا سوانح جاده‌ای در محدوده شهرستان‌های سبزوار، داورزن، جوین، جغتای و خوشاب در غرب خراسان رضوی طی شهریورماه امسال ۶ قربانی گرفت که نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۰ درصد کاهش داشته است. مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار گفت: شهریور امسال ۲۲۱ مصدوم حوادث رانندگی جاده‌های شهرستان سبزوار به مراکز درمانی منتقل

ایرنا

سوانح جاده‌ای در محدوده شهرستان‌های سبزوار، داورزن، جوین، جغتای و خوشاب در غرب خراسان رضوی طی شهریورماه امسال ۶ قربانی گرفت که نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۰ درصد کاهش داشته است.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار گفت: شهریور امسال ۲۲۱ مصدوم حوادث رانندگی جاده‌های شهرستان سبزوار به مراکز درمانی منتقل شدند.

دکتر عباس کافی افزود: همچنین اورژانس سبزوار در ماه گذشته با انجام ۲ هزار و ۱۲۲ مأموریت درون‌شهری به  ۵۷۸ بیمار خدمات‌رسانی کرده است.

وی اظهار داشت: بر اساس آئین‌نامه ساماندهی پوشش فراگیر فوریت‌های پزشکی زمان استاندارد رسیدن بر بالین بیمار در داخل شهر هشت دقیقه و در جاده‌ها کمتر از ۱۵ دقیقه است. این آمار برای رسیدن بر بالین بیمار در داخل شهر سبزوار پنج دقیقه و در جاده‌های شهرستان کمتر از ۹ دقیقه است.

۲۶ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۲۹ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران در شهرستان سبزوار خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.