کد خبر : 10005
دیدگاه‌ها برای تمام قبوض عوارض سبزوار تا نهم مهرماه توزیع می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 شهریور 1394 - 17:34
-

تمام قبوض عوارض سبزوار تا نهم مهرماه توزیع می شود

سبزواریان: معاون اداری مالی شهرداری سبزوار گفت: تمام قبوض عوارض سبزوار تا نهم مهرماه سال جاری توزیع می شود. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، بهروز استیری گفت: براساس اعلام مناطق دوگانه شهرداری کلیه قبوض مربوط به عوارض نوسازی، کسب و پیشه، بهای خدمات پسماند صادر و بخشی از آن توزیع شده و حداکثر تا

behroz-estiri01سبزواریان: معاون اداری مالی شهرداری سبزوار گفت: تمام قبوض عوارض سبزوار تا نهم مهرماه سال جاری توزیع می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، بهروز استیری گفت: براساس اعلام مناطق دوگانه شهرداری کلیه قبوض مربوط به عوارض نوسازی، کسب و پیشه، بهای خدمات پسماند صادر و بخشی از آن توزیع شده و حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه نهم مهرماه سال جاری توزیع انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: با توجه به اجرای سومین مرحله قرعه کشی “ شهر زندگی” که در راستای تکریم شهروندان گرامی انجام می پذیرد همشهریانی که در این مرحله نسبت به پرداخت عوارضات تکلیفی خود اقدام نمایند در مراحل قرعه کشی تا پایان سال شرکت داده خواهند شد.

استیری اضافه کرد: ضمن سپاس از پرداخت کنندگان خوش حساب عوارضات فوق مودیان محترمی که قبوض برای آنان ارسال شده می توانند به صورت غیر حضوری با بهره مندی از شناسه قبض و شناسه پرداخت درج شده در قبوض از طریق سامانه اعلام شده به آدرس الکترونیکی sabzevar.ir نسبت به واریز عوارضات خود اقدام و از جوایز نفیس سومین دوره شهر زندگی بهره مند شوند.

معاون اداری مالی شهرداری سبزوار گفت: انتظار داریم شهروندان فهیم سبزواری ضمن مشارکت در جهت عمران و آبادانی شهر، مدیریت شهری را در نیل به این مهم با پرداخت عوارضات فوق یاری و همراهی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.