کد خبر : 11923
دیدگاه‌ها برای تمام مدارس سبزوار به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 بهمن 1394 - 19:55
-

تمام مدارس سبزوار به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شد

سبزواریان: معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: تمام مدارس شهری، روستایی و مناطق محروم این شهرستان به سیستم های گرمایشی مرکزی و تابشی استاندارد مجهز شده اند. به گزارش ایرنا، احمد برادران روز دو شنبه در دیدار با جمعی از مدیران، معاونان و دانش آموزان مدارس سبزوار افزود: یکی از مهمترین برنامه

ahmad-baradaran02سبزواریان: معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: تمام مدارس شهری، روستایی و مناطق محروم این شهرستان به سیستم های گرمایشی مرکزی و تابشی استاندارد مجهز شده اند.

به گزارش ایرنا، احمد برادران روز دو شنبه در دیدار با جمعی از مدیران، معاونان و دانش آموزان مدارس سبزوار افزود: یکی از مهمترین برنامه های امسال حذف سیستم گرمایشی نفتی در مدارس مناطق محروم و روستاهای این شهرستان بود که این طرح به خوبی اجرا شد.

وی اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده هم اکنون تمام ۲۸۷ آموزشگاه این شهرستان به سیستم گرمایشی استاندارد نظیر شوفاژ و سیستم گرمایشی تابشی مجهز شده اند.

وی گفت: امسال حدود ۱۵میلیارد ریال برای نصب تجهیزات گرمایشی آموزشگاههای بخش ششتمد این شهرستان اختصاص یافت.

فرماندار سبزوار همچنین با اشاره به نقش دانش آموزان در توسعه پایدار افزود: تربیت دانش آموزان کار ویژه ای است و در این زمینه مسئولان باید با آموزش و پرورش همراهی کنند.

وی ادامه داد: حدود ۵۲ هزار دانش آموز در مدارس این شهرستان مشغول تحصیل هستند که حدود چهار هزار دانش آموز از این تعداد در مدارس فنی و حرفه ای تحصیل می کنند و این امر فرصت خوبی برای آشنایی آنها با بخش صنعت شهرستان است.

وی با بیان اینکه باید زمینه اشتغال دانش آموزان را فراهم کنیم افزود: یکی از نیاز های امروز ما ایجاد بستر های مناسب برای اشتغال دانش آموزان است و دانش آموزان باید با امید به آینده ای روشن پا به مدارس و مقاطع بالاتر بگذارند.

برادران گفت: سیاست دولت تدبیر و امید نیز در این راستا ایجاد کار آفرینی و اشتغال برای نسل آینده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.