کد خبر : 23237
دیدگاه‌ها برای تملک ۴۰ هزار مترمربع از معابر شهری سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1398 - 11:36
-

تملک ۴۰ هزار مترمربع از معابر شهری سبزوار

ایمنا شهردار سبزوار گفت: با استفاده از راهکار قانونی ماده هشت «لایحه قانونی نحوه خرید و تملک اراضی و املاک برای اجرای برنامه‌های عمومی، عمرانی و نظامی دولت» تاکنون ۴۰ هزار مترمربع از معابر شهری با اعتباری بالغ‌بر شش میلیارد تومان تملک شده است. سید علی کوشکی با تأکید بر ضرورت افزایش کیفیت و تسریع در

ایمنا

شهردار سبزوار گفت: با استفاده از راهکار قانونی ماده هشت «لایحه قانونی نحوه خرید و تملک اراضی و املاک برای اجرای برنامه‌های عمومی، عمرانی و نظامی دولت» تاکنون ۴۰ هزار مترمربع از معابر شهری با اعتباری بالغ‌بر شش میلیارد تومان تملک شده است.

سید علی کوشکی با تأکید بر ضرورت افزایش کیفیت و تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی، اظهار کرد: مدیران و پرسنل شهرداری تلاش می‌کنند تا با خدمت‌رسانی بی‌منت، اعتماد مردم به مدیریت شهر را حفظ کنند.

وی اضافه کرد: کارکنان شهرداری تلاش خود را برای آبادانی شهر با وجود همه مشکلات و کمبود نقدینگی‌ها ادامه می‌دهند، البته موفقیت در همه طرح‌های مدیریتی مشروط به مشارکت شهروندان است.

شهردار سبزوار تأکید کرد: همه مدیران در بخش‌های مختلف شهرداری باید نسبت به تسریع امور مردم، تکالیف درآمدی و اجرای طرح‌های عمرانی، فرهنگی، خدماتی، اجتماعی جهت تسریع در توسعه و ارتقاء جایگاه شهر، جدیت بیشتری داشته باشند.

کوشکی تصریح کرد: با استفاده از راهکار قانونی ماده هشت «لایحه قانونی نحوه خرید و تملک اراضی و املاک برای اجرای برنامه‌های عمومی، عمرانی و نظامی دولت» تاکنون ۴۰ هزار مترمربع از معابر شهری با اختصاص اعتباری بالغ‌بر شش میلیارد تومان تملک شده است.

وی با بیان اینکه با رعایت قوانین و مقررات میلیاردها تومان در هزینه‌های شهرداری صرفه‌جویی می‌شود، خاطرنشان کرد: مدیران بخش‌های مختلف شهرداری باید از تجربیات کارکنان باتجربه و اعضای شورای شهر در قالب کارگروه‌های تخصصی شهری استفاده کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.