کد خبر : 25573
دیدگاه‌ها برای تمهیدات شهرداری سبزوار برای پیشگیری از شیوع کرونا بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1398 - 11:18
-

تمهیدات شهرداری سبزوار برای پیشگیری از شیوع کرونا

ایمنا شهردار سبزوار گفت: شهرداری به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اقدام‌های بهداشتی لازم را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار قرار داد. سید علی کوشکی اظهار کرد: فضاهای عمومی شهر سبزوار آمادگی لازم را در زمینه پیشگیری و کنترل ویروس کرونا دارند و شهرداری سبزوار اقدام‌های خاصی را در راستای بهداشت و

ایمنا

شهردار سبزوار گفت: شهرداری به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اقدام‌های بهداشتی لازم را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار قرار داد.

سید علی کوشکی اظهار کرد: فضاهای عمومی شهر سبزوار آمادگی لازم را در زمینه پیشگیری و کنترل ویروس کرونا دارند و شهرداری سبزوار اقدام‌های خاصی را در راستای بهداشت و سلامت شهروندان با هماهنگی کارشناسان بهداشت پیش‌بینی کرده است.

وی افزود: اقدام‌های مذکور بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت که به شهرداری‌ها ابلاغ شده است، پیگیری می‌شود.

شهردار سبزوار خاطرنشان کرد: شهرداری به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اقدام‌های نظافتی و ضدعفونی در اتوبوس‌های شهری، ایستگاه‌های اتوبوس و شستشوی سطل‌های زباله شهری را در دستور کار قرار داده است.

کوشکی گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه آموزش کارکنان سازمان‌های سازمان آرامستان، رانندگان اتوبوسرانی، پاکبانان، نیروهای حمل زباله و پسماند و نگهبانان بوستان‌های شهری نیز صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: برای ارائه آموزش‌های مستقیم و غیرمستقیم به کارکنان شهرداری و خانواده‌های آنان به‌خصوص آن‌هایی که با مردم در ارتباط مستقیم هستند نیز تمهیداتی اندیشیده شده است.

شهردار سبزوار خاطرنشان کرد: سازمان‌های مربوطه شهرداری نیز موظف شده است اقدام‌های لازم را برای اطلاع‌رسانی از راه‌های پیشگیری و ارائه آموزش‌های لازم را از طریق فضای تبلیغاتی محیطی، بنر و پرتابل‌های شهری به شهروندان ارائه دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.