کد خبر : 8681
دیدگاه‌ها برای تنها مرکز خرید گندم خوشاب جوابگوی نیاز کشاورزان نیست بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 تیر 1394 - 21:16
-

تنها مرکز خرید گندم خوشاب جوابگوی نیاز کشاورزان نیست

سبزواریان: مسوول تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوشاب گفت: تنها مرکز خرید گندم این شهرستان جوابگوی نیاز کشاورزان نیست. رمضانعلی نصرآبادی در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون تنها یک مرکز خرید گندم دولتی در شهرستان خوشاب وجود دارد. وی با اشاره به آغاز فصل برداشت گندم اظهار کرد: تاکنون بیش از ۷۰۰ تن

gandom01سبزواریان: مسوول تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوشاب گفت: تنها مرکز خرید گندم این شهرستان جوابگوی نیاز کشاورزان نیست.

رمضانعلی نصرآبادی در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون تنها یک مرکز خرید گندم دولتی در شهرستان خوشاب وجود دارد.

وی با اشاره به آغاز فصل برداشت گندم اظهار کرد: تاکنون بیش از ۷۰۰ تن گندم توسط کشاورزان به مرکز خرید دولتی این شهرستان تحویل شده است.

وی کمبود مراکز خرید گندم در خوشاب را از مشکلات کشاورزان این شهرستان عنوان کرد و گفت: برخی کشاورزان مجبورند برای تحویل گندم به شهرستان سبزوار مراجعه کنند.

وی همچنین از افزایش تولید گندم این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: تولیدات گندم این شهرستان نسبت به پارسال ۳۰ درصد افزایش دارد.

وی پیش بینی کرد از سه هزار و ۸۰۰ هکتار اراضی زیرکشت گندم در خوشاب بیش از ۱۰ هزار تن محصول گندم برداشت شود.

وی شرایط آب و هوایی و به کار بستن توصیه های کارشناسان و مزارع مناسب را از جمله عوامل افزایش تولید گندم در شهرستان خوشاب عنوان کرد.

مسوول تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوشاب اظهار کرد: ارقام روشن، الوند، بم و بکراس روشن از رقم های غالب گندم در این شهرستان است.

نصرآبادی با اشاره به آغاز برداشت گندم از اواخر خرداد ماه گفت: باتوجه به وجود ارقام مختلف برداشت این محصول در این شهرستان تا ۱۵ شهریور ماه امسال ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.