کد خبر : 10501
دیدگاه‌ها برای تنها یک مورد آب‌گرفتگی در بارندگی شب گذشته در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 مهر 1394 - 20:50
-

تنها یک مورد آب‌گرفتگی در بارندگی شب گذشته در سبزوار

سبزواریان: معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار گفت: در بارندگی شب گذشته، در سبزوار فقط یک مورد آب گرفتگی در این شهر به وقوع پیوست. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید علی کوشکی افزود: در پی هشدار اداره هواشناسی مبنی بر احتمال آب‌گرفتگی معابر در پی وقوع بارش‌ها، ستاد بحران شهرداری سبزوار به خصوص کارگروه

abgereftegi11سبزواریان: معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار گفت: در بارندگی شب گذشته، در سبزوار فقط یک مورد آب گرفتگی در این شهر به وقوع پیوست.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید علی کوشکی افزود: در پی هشدار اداره هواشناسی مبنی بر احتمال آب‌گرفتگی معابر در پی وقوع بارش‌ها، ستاد بحران شهرداری سبزوار به خصوص کارگروه سیلاب های شهری این ستاد برای مقابله با حوادث غیرمترقبه شهر به حالت آماده باش کامل درآمد.

وی اظهار داشت: طی این بارندگی تنها یک مورد انسداد مسیر در خیابان خوشبین – خوشبین ۵ باعث آبگرفتگی شد که با تلاش کارگروه سیلاب شهری ستاد بحران و همراهی سازمان آتش نشانی برطرف شد.

او علت کاهش آبگرفتگی معابر سبزوار را اقدامات خوب شهرداری طی ماه های گذشته برای اصلاح هندسی برخی معابر و آبروهای سطح شهر و سیل بندهای منطقه توحید شهر بیان کرد.

لازم به توضیح است شهروندان سبزواری می توانند با مشاهده هرگونه حادثه غیرمترقبه از جمله آبگرفتگی معابر، سقوط اشجار و …با اتاق بی سیم شهرداری به شماره ۴۴۲۲۱۹۶۵ برای رفع مشکل تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.