کد خبر : 1553
دیدگاه‌ها برای تهدیدی بزرگتر از تقسیم استان در کمین سبزوار بزرگ بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 19:38
-

تهدیدی بزرگتر از تقسیم استان در کمین سبزوار بزرگ

سبزواریان.کام: شنیده ها حاکی از آن است معدودی از افراد جا مانده از سیاست در همراهی با همسایگان مجاور سبزوار بزرگ، در پی کاهش سهمیه نمایندگان سبزوار از ۲ نفر به ۱ نفرمی باشند. بدین شکل که نه تنها کمکی در افزایش تعداد نمایندگان سبزوار از ۲ به ۳ نفر نکرده بلکه در پی تقسیم

سبزواریان.کام: شنیده ها حاکی از آن است معدودی از افراد جا مانده از سیاست در همراهی با همسایگان مجاور سبزوار بزرگ، در پی کاهش سهمیه نمایندگان سبزوار از ۲ نفر به ۱ نفرمی باشند.
بدین شکل که نه تنها کمکی در افزایش تعداد نمایندگان سبزوار از ۲ به ۳ نفر نکرده بلکه در پی تقسیم آن و جدا کردن یکی از این نمایندگان جهت منطقه جغتای و جوین هستند.

به گزارس عصرسبزوار، از بدو تشکیل مجلس شورای ملی، سبزوار ۲ نماینده داشته و تاکنون افزایش نیافته و این اقدام در صورت تحقق خیانتی نابخشودنی و غیر قابل قبول از جانب مردم و مسئولین در هر رده ای به شمار رفته و عوامل اجرای این طرح از این نمد، کلاهی نخواهند ساخت.

در پی مراجعات و سفارشات و توصیه های فراوان مردم و مسئولین، عصر سبزوار به آغاز پوشش دقیق خبری به این موضوع، در صورت لزوم عوامل پشت پرده را افشا خواهد کرد.
همچنین در پیگیری های صورت گرفته با نمایندگان شهر در مجلس، آنان مخالفت شدید خود را به چنین طرحی عنوان داشته و این موضوع را غیر قابل پذیرش ذکر نموده اند.
برای ذکر تاریخ یاد آوری می شود که در پای برگه درخواست ملی شدن صنعت نفت در ۷۰ سال گذشته امضای ۷ تن به علاوه دکتر مصدق قرار دارد که ۲ تن از آنان نمایندگان سبزوار در مجلس شورای ملی می باشند که تصویر و سند آن در ذیل مطلب ارئه می شود:

naft-melli01

آقای حائری زاده و آقای عبد القدیر آزاد نمایندگان سبزوار به همراه ۶ تن دیگر از وکلای مجلس

naft-melli02

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.