کد خبر : 16086
دیدگاه‌ها برای توده های ۲،۵ کیلویی از شکم ۲ زن سبزواری خارج شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1397 - 22:21
-

توده های ۲،۵ کیلویی از شکم ۲ زن سبزواری خارج شد

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: طی ۲ عمل جراحی موفقیت آمیز در مرکز آموزشی، درمانی واسعی این شهرستان، ۲ توده ۲،۵ کیلو گرمی از شکم ۲ زن خارج شد. دکتر ژیلا آگاه روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در سونوگرافی و سی.تی. اسکن یک زن ۳۰ ساله که با درد و بزرگی شکم

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: طی ۲ عمل جراحی موفقیت آمیز در مرکز آموزشی، درمانی واسعی این شهرستان، ۲ توده ۲،۵ کیلو گرمی از شکم ۲ زن خارج شد.

دکتر ژیلا آگاه روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در سونوگرافی و سی.تی. اسکن یک زن ۳۰ ساله که با درد و بزرگی شکم به بیمارستان مراجعه کرده بود توده بزرگ در تخمدان وی مشاهده شد.
وی اظهار داشت: پس از انجام آزمایش ‌های مختلف، بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفت و توده ای با وزن ۲،۵ کیلو گرم و ابعاد حدود ۲۰ سانتیمتر به همراه ۶ لیتر مایع از تخمدان این بیمار خارج شد.
این جراح و فلوشیپ آنکولوژی زنان گفت: در دومین عمل جراحی نیز توده ای با وزن بیش از ۲.۵ کیلو گرم و ابعاد ۲۵ سانتیمتر از رحم زن ۱۴ ساله خارج شد.
۳۷ مرکز بهداشتی و درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در شهرستانهای جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی فعالیت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.