کد خبر : 26811
دیدگاه‌ها برای توزیع سه هزار بسته معیشتی در غرب خراسان رضوی بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 - 15:10
-

توزیع سه هزار بسته معیشتی در غرب خراسان رضوی

ایرنا دبیر ستاد امر معروف و نهی از منکر سبزوار گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قالب رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، سه هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، داورزن و خوشاب توزیع کرد. سید حسین شبیری در آیین رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه سبزوار

ایرنا

دبیر ستاد امر معروف و نهی از منکر سبزوار گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قالب رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، سه هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، داورزن و خوشاب توزیع کرد.

سید حسین شبیری در آیین رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه سبزوار افزود: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، مرغ، رب، ماکارانی، روغن، نخود و لوبیا به ارزش هر یک سه میلیون و ۲۰۰ هزار ریال  است.

وی ادامه: این بسته‌های معیشتی از طریق ۱۱ گروه جهادی که به نام شهدا نام‌گذاری شده‌اند بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا توزیع شده است.

شبیری ادامه داد: علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، تاکنون طی دو مرحله از رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در سبزوار، هشت هزار و ۵۰۰ بسته مواد غذایی با همت بسیجیان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

به گفته کیانوش جهان‌پور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹،  ۱۲۲ هزار و ۴۹۲ نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۹ تن در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان‌باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و ۵۷ تن رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.