کد خبر : 23945
دیدگاه‌ها برای توزیع ۱۱ میلیون لیتر نفت سفید در منطقه سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آبان 1398 - 10:00
-

توزیع ۱۱ میلیون لیتر نفت سفید در منطقه سبزوار

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار از تأمین و توزیع ۱۱ میلیون لیتر نفت سفید در مناطق روستایی شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، خوشاب، جوین، جغتای و داورزن خبر داد. رضا نیک نظر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ نوبت کالابرگ نفت سفید اعلام شده که به‌طور میانگین

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران

معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار از تأمین و توزیع ۱۱ میلیون لیتر نفت سفید در مناطق روستایی شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، خوشاب، جوین، جغتای و داورزن خبر داد.

رضا نیک نظر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ نوبت کالابرگ نفت سفید اعلام شده که به‌طور میانگین هزار و ۶۰۰  لیتر نفت سفید به هر خانوار اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به میزان مصرف نفت سفید در مناطق روستایی بیان داشت: با توجه به توسعه گاز شهری نسبت به سال گذشته مصرف این نوع فرآورده ۲۳ درصد کاهش داشته است.

معاون منطقه با اشاره به  فعالیت یک‌صد و ۱۴ فروشندگی روستایی و شهری در سطح منطقه اظهار داشت: در این مدت نفت سفید به میزان مورد نیاز در سطح روستاهای منطقه که فاقد گاز طبیعی می‌باشند از طریق فروشندگی‌های مجاز توزیع شده است.

در ادامه این مقام مسئول اذعان داشت: خانوارهایی که موقت و فصلی  در مناطق روستایی سکنی گزیده‌اند نیز می‌توانند برای تهیه سوخت گرمایشی خود با مراجعه به سایتhttps://newtejaratasan.niopdc.ir/ نسبت به ثبت درخواست خود اقدام، و سهمیه خود را دریافت کنند.

رضا نیک نظر افزود : مقدمات اجرایی شدن توزیع نفت سفید به‌صورت الکترونیکی در دست اقدام است که مراحل اولیه آن درحال اجراست و به‌زودی این طرح در سطح منطقه عملیاتی خواهد شد و مصرف‌کنندگان نفت سفید می‌توانند از طریق کارت‌بانکی سهمیه نفت سفید خود را دریافت نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.