کد خبر : 26769
دیدگاه‌ها برای توزیع ۶ هزار بسته بهداشتی بین مددجویان بهزیستی سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 26 اردیبهشت 1399 - 19:13
-

توزیع ۶ هزار بسته بهداشتی بین مددجویان بهزیستی سبزوار

ایرنا رئیس اداره بهزیستی سبزوار گفت: به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا ۶ هزار بسته بهداشتی بین مددجویان بهزیستی این شهرستان توزیع شد. مرضیه کسرایی فر با بیان این مطلب افزود: این بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی بود که به‌طور رایگان بین مددجویان بهزیستی مناطق حاشیه شهر سبزوار و مراکز توان‌بخشی بهزیستی این شهر

ایرنا

رئیس اداره بهزیستی سبزوار گفت: به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا ۶ هزار بسته بهداشتی بین مددجویان بهزیستی این شهرستان توزیع شد.

مرضیه کسرایی فر با بیان این مطلب افزود: این بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی بود که به‌طور رایگان بین مددجویان بهزیستی مناطق حاشیه شهر سبزوار و مراکز توان‌بخشی بهزیستی این شهر توزیع شد.

وی ادامه داد: تأمین ماسک و دستکش ۱۸ مرکز توان‌بخشی بهزیستی شهرستان یکی از نیازهای عمده در مقابله با بیماری کروناست که تاکنون از محل کمک‌های نیکوکاران و برخی نهادها تأمین شده است.

رئیس اداره بهزیستی سبزوار گفت: پنج مرکز توان‌بخشی شبانه‌روزی سالمندان، مرکز نگهداری معلولان ذهنی دختران بالای ۱۴ سال، مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان و ۱۰ مرکز توان‌بخشی روزانه زیر پوشش اداره بهزیستی سبزوار است و ۱۹۰ زن و مرد سالمند در دو مرکز خیریه سالمندان این شهرستان نگهداری می‌شوند.

۱۲ هزار خانوار مددجو با جمعیت ۳۰ هزار نفر زیر پوشش خدمات بهزیستی سبزوار قرار دارند.

به گفته رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر روز جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱۶ هزار و ۶۳۵ نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۸ تن در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان‌باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۹۰۲ تن رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.