کد خبر : 10274
دیدگاه‌ها برای توزیع ۱۸۶ میلیون و ۹۱۴ هزار لیتر فرآورده‎ نفتی در منطقه سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مهر 1394 - 19:11
-

توزیع ۱۸۶ میلیون و ۹۱۴ هزار لیتر فرآورده‎ نفتی در منطقه سبزوار

سبزواریان: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار گفت: در نیمه اول امسال ۱۸۶ میلیون و ۹۱۴ هزار لیتر انواع فرآورده نفتی در شهرستان های زیرپوشش این منطقه توزیع شده است. عیسی افتخاری در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار، سوخت رسانی به شهرستان های

isa-eftekhari01سبزواریان: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار گفت: در نیمه اول امسال ۱۸۶ میلیون و ۹۱۴ هزار لیتر انواع فرآورده نفتی در شهرستان های زیرپوشش این منطقه توزیع شده است.

عیسی افتخاری در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار، سوخت رسانی به شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و بردسکن را بر عهده داشته و علاوه بر آن بخشی از سوخت مورد نیاز منطقه خراسان شمالی را تامین می کند.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست سال جاری مقدار مصرف بنزین در این شهرستانها ۸۱ میلیون لیتر بوده است افزود: به خاطر افزایش مسافرتها مصرف بنزین این منطقه نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش درصد افزایش داشت.

افتخاری با بیان اینکه بیشترین کاهش مصرف فرآورده های نفتی در مدت مزبور مربوط به نفت کوره بوده است گفت: در این مدت یک میلیون و ۲۲۳ هزار لیتر نفت کوره در این شهرستان ها مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷.۷ درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۱ میلیون لیتر نفت سفید در شهرستانهای مزبور توزیع شد افزود: این میزان مصرف نیز نسبت به سال گذشته ۹.۵ درصد کاهش داشته است.

افتخاری ادامه داد: مصرف نفت گاز نیز با ۹۳ میلیون و ۹۰۷ هزار لیتر نسبت به دوره مشابه پارسال از کاهش یک درصدی برخوردار بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار گفت: در شش ماه نخست امسال در این منطقه شش هزار و ۴۷۷ تن گاز مایع مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۳ درصد کاهش داشته که علت مهم آن افزایش گاز رسانی شهری می باشد.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال ۳۱ میلیون و ۸۴۶ هزار متر مکعب گاز سی. ان. جی عرضه شده افزود: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۵.۲۲ درصد افزایش داشته است.

افتخاری با اشاره به فعالیت ۲۲ جایگاه سی. ان. جی در منطقه سبزوار یادآور شد: در نیمه اول امسال به طور میانگین روزانه ۱۷۱هزار و ۲۱۶ کیلو گرم گاز در این منطقه مصرف شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.