کد خبر : 17341
دیدگاه‌ها برای توزیع ۳۰ تن علوفه در پناهگاه حیات وحش شیراحمد و پروند سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 10 آذر 1397 - 13:04
-

توزیع ۳۰ تن علوفه در پناهگاه حیات وحش شیراحمد و پروند سبزوار

به دنبال خشکسالی سال گذشته توزیع علوفه برای تغذیه آهوان و دیگر وحوش پناهگاه حیات وحش شیراحمد و منطقه حفاظت شده پروند سبزوار در حال انجام است. رئیس اداره حفاظت محیط زیست سبزوار گفت: به دنبال خشکسالی و کاهش سطح پوشش گیاهی منطقه و  هجوم آهوان پناهگاه حیات وحش شیراحمد به مزارع کشاورزان، از ابتدای

به دنبال خشکسالی سال گذشته توزیع علوفه برای تغذیه آهوان و دیگر وحوش پناهگاه حیات وحش شیراحمد و منطقه حفاظت شده پروند سبزوار در حال انجام است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سبزوار گفت: به دنبال خشکسالی و کاهش سطح پوشش گیاهی منطقه و  هجوم آهوان پناهگاه حیات وحش شیراحمد به مزارع کشاورزان، از ابتدای امسال در پناهگاه حیات وحش شیر احمد و همچنین منطقه حفاظت شده پروند حدود ۳۰ تن علوفه برای تغذیه آهوان علوفه توزیع شده است.

حمیدرضا صادقی افزود: ۲۰ تن علوفه از این مقدار توسط  دوستداران محیط زیست در قالب سازمان های مردم نهاد  اهداء و توزیع شده و حدود ۱۰ تن مابقی توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی، تامین شده است.

پناهگاه حیات وحش شیراحمد یکی از مهمترین زیستگاه های آهوی ایرانی است که بیش از یکهزار راس آهوی ایرانی دارد و در جنوب شهر سبزوار واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.