کد خبر : 10475
دیدگاه‌ها برای توسعه اقتصاد شهری در گرو رونق بازار مسکن است بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 - 19:22
-

توسعه اقتصاد شهری در گرو رونق بازار مسکن است

سبزواریان: صبح امروز مدیرعامل و مدیران شرکت تامین سرمایه امید در جلسه علنی شورای اسلامی شهر سبزوار حضور یافتند و به بیان برخی مباحث با نگاه تخصصی خود به راه کارهـای نویـن تامیـن مالی پـروژه های شـهری پرداختند. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مدیرعامل تامین سرمایه امید در این جلسه گفت: توسعه اقتصاد شهری

سبزواریان: صبح امروز مدیرعامل و مدیران شرکت تامین سرمایه امید در جلسه علنی شورای اسلامی شهر سبزوار حضور یافتند و به بیان برخی مباحث با نگاه تخصصی خود به راه کارهـای نویـن تامیـن مالی پـروژه های شـهری پرداختند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مدیرعامل تامین سرمایه امید در این جلسه گفت: توسعه اقتصاد شهری در گرو رونق بازار مسکن است.

حبیب رضا حدادی افزود: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و نگاه دولت به توسعه اقتصادی، افزایش رونق بازار در گرو رونق بازار مسکن است که عمدتا با رونق آن ۲۰ کالای اساسی در کشور رونق خواهد یافت.

وی با اظهار اینکه اقتصاد و منبع اصلی درآمد شهرداری از ساخت و سازاست، اظهار داشت: باید از سرمایه های خرد و کلان مردم در سرمایه گذاری طرح های شهری برای اعتلا و توسعه عمرانی بهره برد.

او با اشاره به اینکه شرکت سرمایه امید برای انتشار اوراق مشارکت ۷۰ میلیارد تومانی ارگ امیریه سبزوار ورود پیدا کرد، افزود: این اوراق تحت ضوابط بازارگردانی مبتنی بر حراج بود و شرکت تامین سرمایه امید، عهده‌دار آن شد.

حدادی خاطرنشان کرد: شرکت تامین سرمایه امید متعهد پذیره‌نویسی و بازارگردانی اوراق را بر عهده داشته و عاملیت فروش اوراق را کارگزاری بانک سپه متعهد شد.

مدیر تامین مالی و پذیره نویسی شرکت تامین سرمایه امید نیز در این رابطه افزود: این شرکت در تلاش است با نوآوری در ارائه خدمات، استانداردهای حرفه ای در صنعت مالی را توسعه دهد و به انتخاب نخست مشتریان در بازار داخلی و منطقه ای بدل شود.

محمدرضا توکل نیا افزود: ما به عنوان یک سازمان یادگیرنده تلاش می کنیم تا با محوریت توجه به نیازهای مشتریان و انطباق با تغییرات محیط کسب و کار، بگونه ای عمل نماییم که سایر شرکت ها عملکرد خود را در مقایسه به ما مورد سنجش قرار دهند.

وی هدف اصلی این شرکت را پیشتازی در صنعت مالی کشور بیان کرد و گفت: این شرکت بزرگترین شرکت تامین سرمایه به با ۳۲۰ میلیارد تومان موجودی و سهامداری بانک سپه است.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد از تحقق طرح های شهری در گرو سه اصل مهم اخذ مجوز، بازار گردانی و پذیره نویسی است، در قالب پاورپونیت به روزمه این شرکت و نحوه ورود آن برای سرمایه گذاری و پرداخت.

پس از این جلسه مدیرعامل و مدیران شرکت تامین سرمایه امید با اتفاق تیمی از مسئولان شهری از سه طرح بزرگ شهری ارگ امیریه، باغ بازار و امامزاده شعیب(ع) سبزوار بازدید و از نزدیک در روند عملیات اجرایی آن قرار گرفتند.

همچنین در ادامه برنامه های امروز مدیرعامل و مدیران شرکت تامین سرمایه امید در جلسه آشنایی با ابزارهای جدید تامین سرمایه برای پروژه های شهری در شهرداری با حضور مدیران و معاونین اداری و مالی شهرداری و سازمان تابعه در محل سالن جلسات شهرداری شرکت کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.