کد خبر : 29079
دیدگاه‌ها برای توسعه روداب سبزوار با بسیج امکانات و ظرفیت‌ها محقق می‌شود بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400 - 17:03
-

توسعه روداب سبزوار با بسیج امکانات و ظرفیت‌ها محقق می‌شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: بخش روداب شهرستان سبزوار استعدادها و توان فراوان دارد که با بسیج امکانات و ظرفیت‌ها محرومیت زدایی و توسعه این منطقه شتاب می گیرد. سیدمجتبی علوی‌مقدم روز پنجشنبه در مراسم معرفی شهردار جدید شهر روداب شهرستان سبزوار افزود: بخش روداب یکی از بخش های وسیع کشور به شمار

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: بخش روداب شهرستان سبزوار استعدادها و توان فراوان دارد که با بسیج امکانات و ظرفیت‌ها محرومیت زدایی و توسعه این منطقه شتاب می گیرد.

سیدمجتبی علوی‌مقدم روز پنجشنبه در مراسم معرفی شهردار جدید شهر روداب شهرستان سبزوار افزود: بخش روداب یکی از بخش های وسیع کشور به شمار می رود که قابلیت های فراوان دارد.

وی ادامه داد: با  بازنگری فرایندهای منطقه و برنامه ریزی دقیق در کنار شناسایی ظرفیت ها، محرومیت در برخی حوزه ها که حق مردم منطقه روداب سبزوار نیست برطرف می شود.

فرماندار سبزوار با اشاره به نقش شهرداری‌ها در توسعه گفت: این نهاد سازمانی گسترده است که بیشترین تماس و ارتباط مردم برای رفع مشکلات به آن مرتبط است لذا یک شهردار می تواند با تعامل و کار تیمی، ارتباط موثر با دیگر نهادها، پشتیبانی مردم و تبعیت قانونمند از شوراها و مصوبات قانونی آن خدمات شایسته به مردم ارائه دهد.

وی افزود: در این راستا استفاده حداکثری از ظرفیت بخش خصوصی در مدیریت شهری باید مورد توجه قرار گیرد.

علوی مقدم با بیان اینکه مسوولان خادم و نوکر مردم هستند، ادامه داد: امروز رفع مشکلات مردم در اولویت است که تسریع در این امر از طریق کار جهادی مدیران و حضور آنان در کنار مردم محقق می شود.

در این مراسم مرتضی رهنمافر به عنوان شهردار جدید روداب معرفی شد. وی در سالهای گذشته شهردار شهر سلطان آباد خوشاب بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.