کد خبر : 26206
دیدگاه‌ها برای توقف در پارک جنگلی و عرصه رودخانه‌های سبزوار ممنوع شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 فروردین 1399 - 15:39
-

توقف در پارک جنگلی و عرصه رودخانه‌های سبزوار ممنوع شد

ایرنا رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سبزوار گفت: به‌منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، توقف در پارک جنگلی و عرصه رودخانه‌ها و اراضی ملی این شهرستان در روز طبیعت ممنوع است. عباسعلی کیانی فرد افزود: براساس مصوبه سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا هرگونه تردد و اتراق در پارک

ایرنا

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سبزوار گفت: به‌منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، توقف در پارک جنگلی و عرصه رودخانه‌ها و اراضی ملی این شهرستان در روز طبیعت ممنوع است.

عباسعلی کیانی فرد افزود: براساس مصوبه سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا هرگونه تردد و اتراق در پارک جنگلی استیر، حوالی بندهای خاکی، رودخانه‌های فصلی و دائمی، مراتع و اراضی ملی سبزوار تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی ادامه داد: با شهروندانی که از این مصوبه تخطی کنند توسط مأموران یگان حفاظت این اداره و با همکاری مراجع انتظامی و قضایی برخورد می‌شود.

وی گفت: سامانه ۱۵۰۴ یگان حفاظت این اداره به‌صورت شبانه‌روزی فعال است و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرصه منابع طبیعی از طریق این سامانه اطلاع‌رسانی کنند.

شهرستان سبزوار  ۸۰۰ هزار هکتار عرصه و منابع طبیعی دارد که برای ۷۵۰ هزار هکتار آن سند مالکیت به نام دولت صادر شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.