کد خبر : 20496
دیدگاه‌ها برای توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 1 تیر 1398 - 12:37
-

توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در سبزوار

خبرگزاری پلیس  فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از کشف کالای قاچاق در یک اتوبوس خبر داد. سرهنگ «سید محمد هاشمی» گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر عبور اتوبوس حامل کالای قاچاق از محور «تهران–مشهد» مراتب در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار  افزود: با ردزنی‌های اطلاعاتی مشخص شد

خبرگزاری پلیس

 فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از کشف کالای قاچاق در یک اتوبوس خبر داد.

سرهنگ «سید محمد هاشمی» گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر عبور اتوبوس حامل کالای قاچاق از محور «تهران–مشهد» مراتب در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار  افزود: با ردزنی‌های اطلاعاتی مشخص شد این اتوبوس در حوزه استحفاظی سبزوار در حال تردد است.

سرهنگ هاشمی  گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در این عملیات ضربتی پس از تکمیل تحقیقات میدانی، خودروی موردنظر را شناسایی و متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو ۲ دستگاه کولر گازی با برند اوجنرال، ۳۰ دستگاه حسگر دیجیتال مربوط به لوله‌های فشار قوی گاز و ۴۷ کارتن متعلقات سخت‌افزاری استخراج ارز دیجیتال  که به‌صورت غیرمجاز در حال حمل بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف‌شده توسط کارشناسان ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه یک متهم   دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.