کد خبر : 20958
دیدگاه‌ها برای توقیف کامیونت حامل کالای قاچاق در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تیر 1398 - 10:13
-

توقیف کامیونت حامل کالای قاچاق در سبزوار

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از توقیف یک دستگاه کامیونت حامل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق خبر داد. سرهنگ «سید محمد هاشمی» گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عبور یک دستگاه کامیونت حامل کالای قاچاق از محور تهران– مشهد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از توقیف یک دستگاه کامیونت حامل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق خبر داد.

سرهنگ «سید محمد هاشمی» گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عبور یک دستگاه کامیونت حامل کالای قاچاق از محور تهران– مشهد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی پس از تکمیل تحقیقات میدانی، کامیونت موردنظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی این خودرو را متوقف کردند.

وی گفت: مأموران در بازرسی از این خودرو ۷ بسته البسه، ۵ طاقه پارچه و انواع لوازم آرایشی و دارو که به‌صورت غیرمجاز بارگیری شده بود، کشف و در این رابطه یک متهم را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند. فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف‌شده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، اظهار داشت: موضوع برخورد با قاچاق کالا به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و با تمام توان و اقتدار با قاچاقچیان کالا و ارز در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.