کد خبر : 13364
دیدگاه‌ها برای توقیف ۱۵ خودرو سواری با ۲۱۵ میلیون ریال جریمه در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 - 14:53
-

توقیف ۱۵ خودرو سواری با ۲۱۵ میلیون ریال جریمه در سبزوار

سبزواریان: فرمانده پلیس راه سبزوار گفت: ۱۵ دستگاه خودرو سواری هر یک با جریمه بالای ۱۰ میلیون ریال و در مجموع ۲۱۵ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده از دیشب تا صبح امروز در جاده سبزوار – شاهرود توقیف شدند. سرهنگ علی فتحی در گفت و گو با ایرنا افزود: آخرین خودرو یک سواری پژو بود

سبزواریان: فرمانده پلیس راه سبزوار گفت: ۱۵ دستگاه خودرو سواری هر یک با جریمه بالای ۱۰ میلیون ریال و در مجموع ۲۱۵ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده از دیشب تا صبح امروز در جاده سبزوار – شاهرود توقیف شدند.

سرهنگ علی فتحی در گفت و گو با ایرنا افزود: آخرین خودرو یک سواری پژو بود که صبح امروز به علت نبستن کمربند توسط سرنشینان عقب، متوقف و پس از استعلام از سامانه پلیس راهور و بررسی میزان خلافی با ۲۲ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده توقیف شد.

وی ادامه داد: دیگر خودروها نیز به دلایل نبستن کمربند، شیشه دودی، نقص سامانه روشنایی متوقف و توقیف شدند و تا زمان پرداخت جریمه توقیف خواهند ماند.

او گفت: از ابتدای امسال ۳۶۸ دستگاه خودرو هر یک با جریمه ۱۰ تا ۵۰ میلیون ریال توقیف و روانه توقفگاه شده اند.

فرمانده پلیس راه سبزوار افزود: سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ، نبستن کمربند ایمنی و نقص روشنایی خودرو بیشترین تخلفات حادثه ساز در جاده سبزوار – شاهرود است که در صورت مشاهده بدون اغماض و با قاطعیت برخورد می شود.

وی ادامه داد: خواب آلودگی نیز یکی از مهمترین دلایل حوادث جاده ای در این محور مواصلاتی است که با توجه به کویری بودن این جاده به هموطنان توصیه می شود به ازاء هر ۲ ساعت رانندگی در مکانی امن حداقل ۱۵ دقیقه استراحت داشته باشند.

طبق ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی در صورتی که جریمه خودرو به بیش از ۱۰ میلیون ریال برسد پلیس مراتب را به مالک خودرو اعلام می کند و در صورت عدم پرداخت تا یک ماه پس از ابلاغ خودرو توقیف می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.