کد خبر : 20299
دیدگاه‌ها برای تولید جو در جوین افزایش یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 25 خرداد 1398 - 21:51
-

تولید جو در جوین افزایش یافت

ایرنا مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جوین گفت: در سال زراعی کنونی ۲۲ هزار تن جو از مزارع این شهرستان برداشت شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار هزار و ۶۰۰ تن افزایش یافته است. علیرضا هاشم‌آبادی افزود: سطح زیر کشت جو در جوین چهار هزار و ۶۵۰ هکتار است که بارش‌های

ایرنا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جوین گفت: در سال زراعی کنونی ۲۲ هزار تن جو از مزارع این شهرستان برداشت شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار هزار و ۶۰۰ تن افزایش یافته است.

علیرضا هاشم‌آبادی افزود: سطح زیر کشت جو در جوین چهار هزار و ۶۵۰ هکتار است که بارش‌های مناسب، کشت مکانیزه و اقلیم مناسب منطقه برای این محصول سبب افزایش تولید جو در این شهرستان شده است.
وی ادامه داد: برای جلوگیری از اتلاف محصول در هنگام برداشت مکانیزه، پس از بازدیدهای مستمر معاینه فنی جهت کمباین‌ها صادر و با پیگیری‌های صورت گرفته سوخت موردنیاز آن‌ها تأمین شد.
وسعت زمین‌های باغی و زراعی جوین ۳۵ هزار هکتار و محصولات عمده آن گندم، جو، چغندرقند، زیره، پیاز، هندوانه و پسته است و این شهرستان ۱۲ هزار بهره‌بردار در بخش‌های کشاورزی، باغداری، دام‌پروری و طیور دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.