کد خبر : 25949
دیدگاه‌ها برای تولید ماسک، سهم بانوان سبزواری در مبارزه با کرونا بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 فروردین 1399 - 15:39
-

تولید ماسک، سهم بانوان سبزواری در مبارزه با کرونا

ایرنا تعدادی از بانوان سبزواری با تولید ۳۸ هزار ماسک با حمایت قرارگاه مردمی ستاد کرونا در این شهرستان سهم خود را در مبارزه با کرونا ایفا کردند. مسئول قرارگاه مردمی ستاد کرونا در شهرستان سبزوار با بیان این مطلب گفت: هم‌اکنون ۲۵۰ بانوی سبزواری به‌وسیله چرخ خیاطی در منازل خود مشغول به تولید ماسک

ایرنا

تعدادی از بانوان سبزواری با تولید ۳۸ هزار ماسک با حمایت قرارگاه مردمی ستاد کرونا در این شهرستان سهم خود را در مبارزه با کرونا ایفا کردند.

مسئول قرارگاه مردمی ستاد کرونا در شهرستان سبزوار با بیان این مطلب گفت: هم‌اکنون ۲۵۰ بانوی سبزواری به‌وسیله چرخ خیاطی در منازل خود مشغول به تولید ماسک هستند.

سید عادل رضوی افزود: تاکنون ۳۸ هزار ماسک با مشارکت این بانوان تولید شده که این ماسک‌ها پس از  ضدعفونی با دستگاه اتوکلاو بسته‌بندی شده است.

وی تصریح کرد: این ماسک‌ها در مناطق حاشیه و محروم شهر که امکان تهیه ملزومات بهداشتی برای ساکنان آن‌ها دشوار است به‌طور رایگان توزیع می‌شود.

مسئول قرارگاه مردمی ستاد کرونا در شهرستان سبزوار گفت: حدود ۷۰۰ شهروند سبزواری در قرارگاه مردمی ستاد کرونا در این شهرستان فعالیت دارند و  علاوه بر تولید ماسک به‌وسیله بانوان، کار ضدعفونی کردن معابر و شناسایی افراد نیازمند و تحویل لوازم بهداشتی و ضدعفونی به آن‌ها از فعالیت‌های این ستاد مردمی است.

شمار افراد مبتلا به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی به ۵۷ نفر رسیده است همچنین تاکنون سه بیمار مبتلا به ویروس کووید ۱۹ در شهرستان‌های یاد شده که زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار هستند فوت کرده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.