کد خبر : 20726
دیدگاه‌ها برای تولید گندم در خوشاب ۳۰ درصد افزایش یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 تیر 1398 - 10:38
-

تولید گندم در خوشاب ۳۰ درصد افزایش یافت

ایرنا مدیر جهاد کشاورزی خوشاب گفت: در سال زراعی جاری بیش از ۱۱ هزار تن گندم از مزارع آبی و دیم این شهرستان برداشت شد که ۳۰ درصد بیشتر از تولید سال قبل است. ابراهیم رودسرابی افزود: برای حمایت از کشاورزان دو مرکز خرید تضمینی گندم در شهرهای سلطان‌آباد و مشکان شهرستان خوشاب فعال شده

ایرنا

مدیر جهاد کشاورزی خوشاب گفت: در سال زراعی جاری بیش از ۱۱ هزار تن گندم از مزارع آبی و دیم این شهرستان برداشت شد که ۳۰ درصد بیشتر از تولید سال قبل است.

ابراهیم رودسرابی افزود: برای حمایت از کشاورزان دو مرکز خرید تضمینی گندم در شهرهای سلطان‌آباد و مشکان شهرستان خوشاب فعال شده است.

وی اظهار داشت: قیمت خرید تضمینی گندم با افت مفید چهار درصد و افت غیرمفید یک درصد، ۱۷ هزار ریال اعلام شده که نسبت به کیفیت گندم تحویلی تا ۱۷ هزار و ۵۱۰ ریال قابل افزایش است.

وی با بیان اینکه کار برداشت غلات شهرستان به‌وسیله ۲۰ دستگاه کمباین انجام می‌شود گفت: طبق پیش‌بینی‌ها بیش از چهار هزار تن گندم مازاد از کشاورزان خریداری می‌شود.

خوشاب با ۳۶ هزار هکتار کشتزار و باغ، ۲۲۵ حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق، ۲۶۵ رشته قنات و دو رودخانه دائمی یکی از قطب‌های کشاورزی در غرب خراسان رضوی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.