کد خبر : 4257
دیدگاه‌ها برای تیم فوتبال سبزوار قهرمان جام اعلم بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1393 - 0:35
-

تیم فوتبال سبزوار قهرمان جام اعلم

سبزواریان.کام: سبزوار از دیرباز تا کنون در رشته های مختلف ورزشی صاحب افتخارات و عناوین برتر در کشور بوده است. شاید جوانترها هرگز به یاد نداشته باشند اما تیم فوتبال سبزوار همچون سایر رشته ها در گذشته صاحب عناوین متعدد در استان و حتی سطح ملی بوده است. یکی از افتخارات تیم سبزوار در دهه

taddayoni

محسن تدینی ثانی

سبزواریان.کام: سبزوار از دیرباز تا کنون در رشته های مختلف ورزشی صاحب افتخارات و عناوین برتر در کشور بوده است. شاید جوانترها هرگز به یاد نداشته باشند اما تیم فوتبال سبزوار همچون سایر رشته ها در گذشته صاحب عناوین متعدد در استان و حتی سطح ملی بوده است.

یکی از افتخارات تیم سبزوار در دهه ۵۰ حضور درجام معتبر “اعلم” و قهرمانی در این تورنمنت در حضور سایر مدعیان صاحب عنوان بوده است؛ دومین دوره این مسابقات با قهرمانی تیم سبزوار به پایان رسید.

دراین دوره از مسابقات سیزده تیم از شهرستان های خراسان و ۸ تیم از باشگاه های مشهد حضور داشتند. بازی های مرحله مقدماتی در ۴ گروه و به صورت رفت و برگشت انجام شد.football-sabzevar-alam
در نهایت از میان تیم های مشهد، پاس، و ازگروه های دیگر تیم های بجنورد، تربت حیدریه، بیرجند و سبزوار به مرحله نهایی راه یافتند.

بازی های این دوره طی ۵ روز به صورت دوره ای برگزارشد و در پایان تیم سبزوار بانتیجه ۵ بر ۲ بجنورد را شکست داد و مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کرد؛ تیم های تربت حیدریه و بیرجند نیز به ترتیب حائز عناوین دوم وسوم شدند.

ترکیب تیم قهرمان را علی روحانی، مجیدشریفان، سعیدصغیری، منصور صفاری، سیدمهدی افقهی، علی آذرنگ، احمد غلام پور، منوچهر عسگری، مهدی وجدانی، حسن نادمی، کاظم کاظمی، عباسعلی کروجی، حسین روانشناس، محمدرضا صالح آبادی، رحمت نادمی و احمدجلیلیان با هدایت علی نصرالله زاده تشکیل می داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.