کد خبر : 17980
دیدگاه‌ها برای تکمیل طرحهای آب روستایی سبزوار نیازمند تامین اعتبار است بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 دی 1397 - 12:10
-

تکمیل طرحهای آب روستایی سبزوار نیازمند تامین اعتبار است

ایرنا مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی سبزوار گفت: پنج طرح آبرسانی در حال اجرا در روستاهای این شهرستان برای تکمیل نیاز به ۳۶ میلیارد ریال اعتبار دارد. عباس واهبی این طرحها را شامل شبکه داخلی روستای طرسک، تعویض شبکه روستای دارین و همچنین آبرسانی به روستاهای هلاک آباد، شهرسوخته و چاه سوخته سبزوار ذکر

ایرنا

مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی سبزوار گفت: پنج طرح آبرسانی در حال اجرا در روستاهای این شهرستان برای تکمیل نیاز به ۳۶ میلیارد ریال اعتبار دارد.

عباس واهبی این طرحها را شامل شبکه داخلی روستای طرسک، تعویض شبکه روستای دارین و همچنین آبرسانی به روستاهای هلاک آباد، شهرسوخته و چاه سوخته سبزوار ذکر و بیان کرد: برای تعویض شبکه آب روستایی دارین و به مدار آوردن مخزن بتنی جدید پنج میلیارد هزینه شده اما تکمیل آن و انتقال آب تا روستای فیلشور نیاز به ۱۶ میلیارد اعتبار دیگر دارد. 
وی ادامه داد: برای شبکه داخلی طرسک نیز پنج میلیارد هزینه شده و برای ادامه طرح و آبرسانی به پنج روستای بلوچ خانه، برگو، گرزگ، گرمگ و خوشمردان بخش روداب ۲۰ میلیارد ریال نیاز است. همچنین عملیات آبرسانی به سه روستای هلاک آباد، شهرسوخته و چاه سوخته بخش ششتمد با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و پیشرفت اجرایی ۸۰ درصد در دست اقدام است.
از ۱۵۸ روستای شهرستان سبزوار ۱۱۹ روستا زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دارند و سایر روستاها با تانکر آبرسانی می شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.