کد خبر : 22170
دیدگاه‌ها برای تکمیل طرح‌های ورزشی خراسان رضوی چهار هزار میلیارد ریال نیاز دارد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 شهریور 1398 - 9:59
-

تکمیل طرح‌های ورزشی خراسان رضوی چهار هزار میلیارد ریال نیاز دارد

ایرنا خراسان رضوی حدود ۱۱۰ طرح نیمه‌تمام ورزشی دارد که تکمیل آن‌ها چهار هزار میلیارد ریال نیاز دارد. مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی روز پنجشنبه در سفر به شهرستان خوشاب گفت: در سال جاری ۹۰ طرح ورزشی در این استان به بهره‌برداری می‌رسد که معادل هشت سال گذشته است. فرزاد فتاحی افزود: اولویت اداره

ایرنا

خراسان رضوی حدود ۱۱۰ طرح نیمه‌تمام ورزشی دارد که تکمیل آن‌ها چهار هزار میلیارد ریال نیاز دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی روز پنجشنبه در سفر به شهرستان خوشاب گفت: در سال جاری ۹۰ طرح ورزشی در این استان به بهره‌برداری می‌رسد که معادل هشت سال گذشته است.

فرزاد فتاحی افزود: اولویت اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام از طریق خصوصی‌سازی و جلب مشارکت خیران است.

 وی اظهار داشت: در کنار تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام یکی از برنامه‌های این نهاد احداث طرح‌های ورزشی زودبازده است ازاین‌رو ۵۰ زمین چمن مصنوعی از محل اعتبارات ملی و استانی در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند و همین تعداد برای سال ۹۹ احداث می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون سرانه فضای ورزشی استان کم است و نیاز داریم  فضاهای ورزشی سایر دستگاه‌ها در اختیار مردم قرار داده شود.  

وی با اشاره به افزایش اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: امسال حدود یک هزار میلیارد ریال پیش برای این اداره کل در نظر گرفته شده که ۶۷۰ میلیارد ریال آن اعتبار استانی و مابقی از طریق وزارت ورزش و جوانان تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: باهدف سلامت روانی، جسمی و کاهش آسیب‌های اجتماعی ترویج ورزش‌های همگانی به‌عنوان ورزش کم‌هزینه که نیاز به فضای ورزشی خاصی ندارد در دستور کار این اداره کل است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.