کد خبر : 18806
دیدگاه‌ها برای تیم درمان اضطراری هلال احمر سبزوار در خراسان جنوبی مستقر شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 بهمن 1397 - 11:14
-

تیم درمان اضطراری هلال احمر سبزوار در خراسان جنوبی مستقر شد

ایرنا رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار از استقرار سامانه گروه درمان اضطراری موسوم به ‘بی.اچ.سی.یو’ این جمعیت در بخش حاجی آباد استان خراسان جنوبی خبر داد. محمدعلی جباری ثانی افزود: بر اساس اساسنامه، اهداف و تعهدات جمعیت هلال احمر به ‌عنوان ارگان محوری در پاسخگویی به حوادث و سوانح نسبت به ایجاد واحدهای درمانی سیار

ایرنا
رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار از استقرار سامانه گروه درمان اضطراری موسوم به ‘بی.اچ.سی.یو’ این جمعیت در بخش حاجی آباد استان خراسان جنوبی خبر داد.

محمدعلی جباری ثانی افزود: بر اساس اساسنامه، اهداف و تعهدات جمعیت هلال احمر به ‌عنوان ارگان محوری در پاسخگویی به حوادث و سوانح نسبت به ایجاد واحدهای درمانی سیار برای کمک به امر سلامت جامعه به ‌ویژه در مناطق محروم اقدام کرده است.
وی ادامه داد: سامانه گروه درمان اضطراری موسوم به ‘بی.اچ.سی.یو’ جمعیت هلال احمر با ماموریت ارائه خدمات فوریتی، حمایتی و حیاتی مجهز به بخشهای تریاژ، اورژانس، جراحی، مراقبتهای ویژه بستری و داروخانه است. 
رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: این سامانه ماموریت ارائه خدمات درمانی عمومی را برعهده دارد و به همین منظور در حوزه پزشکی عمومی، پرستاری، مراقبتهای مادر و کودک، بهداشت محیط، بهداشت روان و تغذیه و امور دارویی فعالیت می کند. 
وی افزود: رویکرد سناریوی اجرایی این سامانه پیشگیری از شیوع بیماریهای منتقله از محیط با نظارت بر عوامل تهدیدکننده انسان و محیط است.
جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ۳۱ پایگاه امداد و نجات، ۲۰ نمایندگی و شعبه، ۴۳۳ کارمند، ۴۴ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، دو هزار و ۳۴۰ امدادگر و ۱۰۳ هزار نفر عضو جوانان هلال احمر دارد. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.