کد خبر : 857
دیدگاه‌ها برای ثبت نام مدارس متوسطه ی اول و دوم تنها درستاد ثبت نام انجام می گیرد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 14 تیر 1393 - 16:59
-

ثبت نام مدارس متوسطه ی اول و دوم تنها درستاد ثبت نام انجام می گیرد

سبزواریان.کام: دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش سبزوار گفت: ثبت نام مدارس متوسطه ی اول و دوم تنها در ستاد ثبت نام انجام می گیرد.عبدالمجید شجاع با بیان این مطلب افزود: ثبت نام مدارس متوسطه ی اول(راهنمایی) روزهای زوج در آموزشگاه داورزنی برای دختران و آموزشگاه موثقی برای پسران با حضور اعضای ستاد ثبت

amozesh-parvareshسبزواریان.کام: دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش سبزوار گفت: ثبت نام مدارس متوسطه ی اول و دوم تنها در ستاد ثبت نام انجام می گیرد.
عبدالمجید شجاع با بیان این مطلب افزود: ثبت نام مدارس متوسطه ی اول(راهنمایی) روزهای زوج در آموزشگاه داورزنی برای دختران و آموزشگاه موثقی برای پسران با حضور اعضای ستاد ثبت نام انجام می گیرد.
وی ادامه داد: هنرستان شریعتی در روزهای فرد برای پسران و هنرستان ۱۷ شهریور در روزهای زوج پذیرای دختران در دوره ی دوم متوسطه خواهد بود.
کارشناس مسؤول بازرسی و رسیدگی به شکایات  با اشاره به شرایط ثبت نام در مدارس گفت: ستاد ثبت نام با توجه به آدرس قید شده در پشت کارنامه ی دانش آموز، محدوده ی مدارس مورد نظر را مشخص و دانش آموز بایستی در یکی از آن مدارس ثبت نام نماید.
وی ادامه داد: مدیران مدارس ابتدایی، احراز آدرس محل سکونت جهت  تشکیل پرونده ی دانش آموزان را بایستی مد نظر قرار دهند.
وی افزود: مدارس خاص از جمله نمونه و تیزهوشان با آزمون دانش آموزان خود را مشخص کرده و در مدارس شاهد با اولویت خانواده ی معظم شاهد ثبت نام انجام خواهد داد و بقیه ی مدارس، طبق استعلام ستاد ثبت نام آموزشگاه آنان معرفی خواهد شد.
این مسؤول ادامه داد: نصب بنر رسیدگی به شکایات ثبت نام و ثبت نام دانش آموزان در سامانه ی ثبت دانش آموزی(سناد) و عدم دریافت وجوه غیر مصوب در هنگام ثبت نام از جمله ی اقداماتی است که مدیران مدرس بایستی انجام دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.