کد خبر : 24023
دیدگاه‌ها برای جاده‌های غرب خراسان رضوی برفی است بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 24 آبان 1398 - 20:16
-

جاده‌های غرب خراسان رضوی برفی است

ایرنا بارش پراکنده برف که از صبح امروز جمعه در برخی جاده‌های غرب خراسان رضوی گزارش شده بود همچنان در جاده سبزوار – اسفراین ادامه دارد. مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی عصر جمعه با بیان این مطلب گفت: بر اساس اعلام راهداران و تصاویر دوربین‌های نظارتی هم‌اکنون علاوه بر بارش پراکنده برف در جاده

ایرنا

بارش پراکنده برف که از صبح امروز جمعه در برخی جاده‌های غرب خراسان رضوی گزارش شده بود همچنان در جاده سبزوار – اسفراین ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی عصر جمعه با بیان این مطلب گفت: بر اساس اعلام راهداران و تصاویر دوربین‌های نظارتی هم‌اکنون علاوه بر بارش پراکنده برف در جاده سبزوار -اسفراین این محور دارای مه گرفتگی است و دید افقی رانندگان در محور مذکور کاهش یافته است.

ابراهیم نصری با اشاره به بارش صبح امروز برف در گردنه تیوان واقع در جاده درگز- قوچان افزود: هم‌اکنون  در جاده‌های حوزه شهرستان جغتای در غرب خراسان رضوی نیز برف قرار دارند.

وی ادامه داد: تردد در جاده‌های خراسان رضوی ازجمله ورودی و خروجی‌های کلان‌شهر مشهد را عادی و روان است.

بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش پراکنده نزولات آسمانی امروز جمعه به‌ویژه در نیمه شمالی استان تا صبح فردا ادامه خواهد داشت که در نواحی سردسیر و کوهستانی به شکل برف خواهد بود.

از ظهر فردا شنبه تا ظهر روز دوشنبه هم بارش‌ها به‌صورت موقت در خراسان رضوی کاهش می‌یابد ولی با تقویت جریانات بارشی پیش‌بینی می‌شود از بعدازظهر روز دوشنبه و سپس در روز سه‌شنبه دوباره بارش‌های پراکنده به همراه کاهش دمای هوا استان را در برمی‌گیرد و پدیده مه گرفتگی در نیمه شمالی استان روی خواهد داد.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین‌شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

این استان علاوه بر ۵۱ گردنه به طول ۵۴۵ کیلومتر در جاده‌های بین‌شهری، ۱۷۲ گردنه به طول ۵۷۴ کیلومتر در جاده‌های روستایی و ۱۳۶ محل کولاک و مه گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر دارد.   

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.