کد خبر : 8947
دیدگاه‌ها برای جداره سازی خیابان بیهق سبزوار آغاز شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 تیر 1394 - 15:00
-

جداره سازی خیابان بیهق سبزوار آغاز شد

سبزواریان: مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری سبزوار از آغاز مجدد فاز اجرایی جداره سازی بافت تاریخی خیابان بیهق خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی برزویی افزود: اجرای این طرح در این فاز از امروز از کاروانسرای فرامرزخان به سمت دروازه عراق سبزوار در دستور کار قرار گرفت. وی اظهار کرد: بر

sabzevar4سبزواریان: مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری سبزوار از آغاز مجدد فاز اجرایی جداره سازی بافت تاریخی خیابان بیهق خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی برزویی افزود: اجرای این طرح در این فاز از امروز از کاروانسرای فرامرزخان به سمت دروازه عراق سبزوار در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: بر اساس قرار منعقد شده مصالح اجرای طرح بر عهده میراث فرهنگی و اجرت کار بر عهده شهرداری می باشد که شهرداری در این فاز اعتباری بالغ بر حدود ۹۸ میلیون تومان لحاظ نموده است.

برزویی تصریح کرد: طرح ساماندهی و جداره سازی بافت تاریخی خیابان بیهق سبزوار توسط اداره میراث فرهنگی و با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر از ورودی خیابان بیهق میدان کارگر به سمت دروازه عراق سبزوار از حدود سه سال قبل آغاز شد.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری سبزوار در این محدوده به دنبال احیای بافت سنتی شهر سبزوار هستیم، خاطرنشان کرد: در این راستا کلیه مغازه هایی که در این مسیر قرار گرفته اند ملزم به اجرای این بافت سنتی هستند تا به گونه ای چهره تاریخی این محدوده دچار خدشه نشود.

برزویی تاکید کرد: همکاری کسبه محله های واقع در این طرح برای احیا و بهسازی این بافت بسیار حائز اهمیت است لذا از کسبه محترم تقاضا می کنم همکاری های لازم را با ما داشته باشند.

وی افزود: اجرای جداره سازی خیابان بیهق از طرح اجرایی امام خمینی (ره) شهر تاریخی یزد می باشد که در واقع به نوعی پیش گام اجرای این طرح هاست اخذ شد و به مصداق آن مقرر گردید مطابق الگو و با نظارت میراث فرهنگی کار به اتمام برسد.

برزویی گفت: حفظ، حراست و بهسازی بافت های تاریخی و فرسوده یکی از وظایف اصلی ما می باشد و ما معتقدیم مسئولان استانی و شهرستانی می بایست ما را در جهت استمرار این طرح یاری نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.