کد خبر : 16226
دیدگاه‌ها برای جرائم سایبری در سبزوار افزایش یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1397 - 13:55
-

جرائم سایبری در سبزوار افزایش یافت

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: ظرف شش ماه نخست امسال وقوع جرائم سایبری در این شهرستان نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۸ درصد بیشتر شده است. سرهنگ سیدمحمد هاشم زاده هاشمی روز شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در سبزوار افزود: در این مدت کشف پرونده های جرائم سایبری پلیس فضای تولید و تبادل

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: ظرف شش ماه نخست امسال وقوع جرائم سایبری در این شهرستان نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۸ درصد بیشتر شده است.

سرهنگ سیدمحمد هاشم زاده هاشمی روز شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در سبزوار افزود: در این مدت کشف پرونده های جرائم سایبری پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیز ۹۰ درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: آمار پرونده های کشف شده پلیس فتای سبزوار طی همین مدت از استانهای سمنان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، لرستان، سیستان و بلوچستان و کهکیلویه و بویر احمد بیشتر بوده است.
فرمانده انتظامی سبزوار گفت: تعداد متهمان جرائم سایبری نیز در این شهرستان ۲۷ درصد بیشتر شده اند. ‘کلاهبرداری اینترنتی، برداشت غیرمجاز از حسابهای بانکی مردم و اغفال و فریب افراد’ بیشترین جرائم سایبری را در سبزوار تشکیل می دهند.
وی در ادامه همچنین اظهار داشت: طی ۱۰ روز اخیر با تلاش شبانه روزی پلیس ۱۵ اخلاگر که با سنگپرانی مزاحم رفت و آمد کامیونها در برخی جاده های سبزوار می شدند دستگیر و تحویل مرجع قضایی شده اند.
او افزود: برای برقراری نظم و امنیت شهروندان واحدهای گشت پلیس به صورت شبانه روزی ۱۱۰ مورد ماموریت انجام می دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.