کد خبر : 10527
دیدگاه‌ها برای جزئیات طرح امامزاده شعیب (ع) به تصویب شورای فنی میراث فرهنگی استان رسید بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1394 - 22:43
-

جزئیات طرح امامزاده شعیب (ع) به تصویب شورای فنی میراث فرهنگی استان رسید

سبزواریان: مدیر عامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری سبزوار از تصویب جزئیات طرح امامزاده شعیب (ع) به شورای فنی میراث فرهنگی استان خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی برزویی با اعلام این خبر از جلسه شورای فنی میراث فرهنگی، گفت: این جلسه در محل اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان رضوی جهت

سبزواریان: مدیر عامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری سبزوار از تصویب جزئیات طرح امامزاده شعیب (ع) به شورای فنی میراث فرهنگی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی برزویی با اعلام این خبر از جلسه شورای فنی میراث فرهنگی، گفت: این جلسه در محل اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان رضوی جهت بررسی طرح ساماندهی و نوسازی بافت پیرامونی امامزاده شعیب(ع) برگزار شد.

وی اظهار داشت: پس از بحث و بررسی و تبادل نظر در خصوص این طرح شهری، جزئیات طرح مورد تصویب قرار گرفت که قرار است بعد از این مرحله؛ طراحی شهری، انتخاب سرمایه گذار، دریافت اوراق مشارکت و تملک اراضی محدوده پروژه آغاز شود.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری سبزوار همچنین با تاکید بر اینکه اتصال امامزاده شعیب(ع) به کمربندی باعث جذب مسافران و گردشگران بارگاه منور رضوی خواهد شد، ایجاد اشتغال و افزایش اقتصاد شهری را از جمله مزیت های اجرای این طرح برشمرد.

برزویی با بیان اینکه مطالعات این طرح توسط مشاور از ۵ سال گذشته انجام و مجوزهای لازم نیز اخذ شده است، افزود: طرح حریم دور امامزاده که طول آن تا کمربندی یک هزار و ۲۰۰مترمربع با عرض ۲۰۰ متر است در محدوده ۲۰ هکتاری امامزاده اجرا خواهد شد.

او گفت: این پروژه بزرگ شهری که در چند فاز اجرا خواهد شد بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه در بر خواهد داشت.

لازم به توضیح است جلسه شورای فنی میراث فرهنگی استان به ریاست مدیر کل میراث فرهنگی و اعضای شورای فنی و شهردار سبزوار، مدیر عامل سازمان بهسازی و نوسازی، معاون معماری و شهرسازی شهرداری سبزوار و مشاور طرح برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.