کد خبر : 10805
دیدگاه‌ها برای جشنواره ملی ادبیات داستانی امام رضا(ع) در سبزوار برگزار می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آبان 1394 - 18:47
-

جشنواره ملی ادبیات داستانی امام رضا(ع) در سبزوار برگزار می شود

سبزواریان: معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: جشنواره ملی ادبیات داستانی امام رضا(ع) روز ۲۵ آبان ماه جاری در این دانشگاه برگزار می شود. حجت الاسلام دکتر رضا کشاورز روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این جشنواره ملی زیرمجموعه جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که با محوریت این دانشگاه در سبزوار برپا

jashnvare-adabiat-emam-reza01سبزواریان: معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: جشنواره ملی ادبیات داستانی امام رضا(ع) روز ۲۵ آبان ماه جاری در این دانشگاه برگزار می شود.

حجت الاسلام دکتر رضا کشاورز روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این جشنواره ملی زیرمجموعه جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که با محوریت این دانشگاه در سبزوار برپا شده است.

وی گفت: جشنواره در سه بخش داستان کوتاه، سفرنامه و خاطره تاکنون ۵۸۰ اثر ادبی و هنری از دانشجویان دانشگاههای سراسر کشور دریافت کرده است.

معاون دانشگاه حکیم سبزواری افزود: ۴۲۲ اثر از این تعداد مربوط به بخش خاطره نویسی جشنواره است.

وی ادامه داد: آثار ارسالی در دو سطح داوران شهرستانی و ملی داوری و سه اثر برتر در هر بخش برگزیده می شود.

او مهمترین هدف جشنواره را شناساندن سیره رضوی، ترویج اخلاق و فرهنگ رضوی و برقراری ارتباط عاطفی بین حضرت امام رضا(ع) و دانشجویان با خلق آثار ادبی و هنری دانست.

وی افزود: در حاشیه برگزاری این جشنواره نمایشگاه مصور کتابت قرآن کریم، نمایشگاه عکس رضوی و کارگاههای آموزشی در حوزه ادبیات داستانی نیز برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.