کد خبر : 29670
دیدگاه‌ها برای جشنواره کارآفرینان رضوی در سبزوار برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 - 20:29
-

جشنواره کارآفرینان رضوی در سبزوار برگزار شد

جشنواره کارآفرینان رضوی روز شنبه با حضور دانشگاهیان، کارآفرینان و فعالان حوزه کسب و کار در فرهنگسرای امام رضا (ع) سبزوار برگزار شد. دبیر علمی جشنواره کارآفرینان رضوی در این مراسم گفت: امروز یکی از دغدغه‌های جوانان موضوع کار واشتغال است که از طریق این جشنواره فرصت‌های کارآفرینی متناسب با رشته تحصیلی و توانمندی جوانان

جشنواره کارآفرینان رضوی روز شنبه با حضور دانشگاهیان، کارآفرینان و فعالان حوزه کسب و کار در فرهنگسرای امام رضا (ع) سبزوار برگزار شد.

دبیر علمی جشنواره کارآفرینان رضوی در این مراسم گفت: امروز یکی از دغدغه‌های جوانان موضوع کار واشتغال است که از طریق این جشنواره فرصت‌های کارآفرینی متناسب با رشته تحصیلی و توانمندی جوانان به آنها معرفی می‌شود.

دکتر مهدی مرادی افزود: جشنواره کارآفرینان رضوی با ارائه مشاوره‌های لازم به دنبال رونق کسب و  کار، ایجاد فرصت‌های  شغلی برای جوانان و نیز پیگیری تسهیلات کسب و کار برای آنها از طریق نهادهای مرتبط است.

وی ادامه داد: در این راستا شرکت مشاوران کارآفرین ساسویه فعال شده است تا با بهره‌گیری از ظرفیت آستان قدس رضوی، در کنار دوره‌های آموزشی، بسترهای رونق اشتغال و کسب و کار را برای متقاضیان و جویندگان کار فراهم نماید.

دبیر علمی جشنواره کارآفرینان رضوی گفت: از دیگر اهداف این جشنواره، مهارت یابی، مشاوره‌های شغلی و هدایت تحصیلی دانش آموختگان به منظور ایجاد مشاغل مطلوب و متناسب با رشته تحصیلی آنها است.

وی افزود: به منظور آموزش دوره‌های مهارت‌یابی و استعدادیابی، کارگاه‌های حضوری و مجازی با موضوعات استارتاپ و مدل کسب و کار،  اصول تکنیک‌ها و استاندارهای حضور در فضای آنلاین، ظرفیت‌های هنر میناکاری، سرامیک و تابلوهای دکوراتیو و دیجیتال مارکتینگ در حال برگزاری است.

مرادی ادامه داد: برای شرکت کنندگان در این کارگاه‌های آموزش مجازی و حضوری از سوی سازمان فنی و حرفه ای مدرک ارائه می‌شود و نیز به منظور حمایت از تولیدات کارآفرینان غرفه‌های نمایشگاهی در فرهنگسرای امام رضا (ع) سبزوار ایجاد شده است.

وی گفت: در این جشنواره برخی از کارآفرینان این شهرستان دیدگاه‌های خود را درباره تسهیل در پیوند دانشگاه و ارتباط آن با جامعه و نیز مهارت‌های کسب و  کار ارائه کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.