کد خبر : 19229
دیدگاه‌ها برای جشن تکلیف دانش ‌آموزان سبزواری برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 - 13:39
-

جشن تکلیف دانش ‌آموزان سبزواری برگزار شد

ایرنا همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) مراسم جشن تکلیف دو هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر مدارس شهرستان سبزوار در محل آستان امامزاده شعیب(ع) برگزار شد. رئیس اداره آموزش و پرورش سبزوار در این مراسم گفت: رسیدن به سن بلوغ و ادای تکالیف شرعی موهبتی الهی است که نصیب نوجوانان می شود.حسن محرابی همچنین

ایرنا
همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) مراسم جشن تکلیف دو هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر مدارس شهرستان سبزوار در محل آستان امامزاده شعیب(ع) برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش سبزوار در این مراسم گفت: رسیدن به سن بلوغ و ادای تکالیف شرعی موهبتی الهی است که نصیب نوجوانان می شود.
حسن محرابی همچنین به تهاجم فرهنگی دشمنان از طریق فضای مجازی اشاره و بیان کرد: تلاش دشمن رواج بی حجابی در جامعه و سست کردن بینان خانواده است.
وی همچنین به برنامه های محوری ترویج نماز در مدارس اشاره و بیان کرد: در یکی از طرحها مسئولان شهرستان سبزوار در نماز جماعت مدارس شرکت می کنند و دانش آموزان را مورد حمایت و تشویق قرار می دهند. همچنین با همکاری ستاد نمازجمعه دانش آموزان در این آیین عبادی سیاسی شرکت می کنند و نیز هر هفته نمایشگاهی از توانمندیهای دانش آموزان در محل نماز جمعه دایر می شود. 
۵۳ هزار دانش آموز در ۲۹۵ مدرسه سبزوار تحصیل می کنند. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.