کد خبر : 19862
دیدگاه‌ها برای جمعیت برخوردار از خدمات فاضلاب در شهر سبزوار از مرز ۲۳۱ هزار نفر گذشت بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 - 11:01
-

جمعیت برخوردار از خدمات فاضلاب در شهر سبزوار از مرز ۲۳۱ هزار نفر گذشت

پاون مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تبصره دو سبزوار گفت: آمار جمعیت برخوردار از خدمات جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در این شهر از مرز ۲۳۱ هزار نفر گذشت. “حسین ریاضی” از اجرای ۴۵۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در این شهر خبر داد و اظهار داشت: با اجرای ۸۰ کیلومتر شبکه باقیمانده، پروژه فاضلاب شهر سبزوار

پاون

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تبصره دو سبزوار گفت: آمار جمعیت برخوردار از خدمات جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در این شهر از مرز ۲۳۱ هزار نفر گذشت.

“حسین ریاضی” از اجرای ۴۵۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در این شهر خبر داد و اظهار داشت: با اجرای ۸۰ کیلومتر شبکه باقیمانده، پروژه فاضلاب شهر سبزوار تکمیل خواهد شد.
وی زمان آغاز پروژه فاضلاب سبزوار را سال ۶۴ اعلام کرد و با اشاره به مشکل قنات‌ها بر تکمیل هرچه سریع‌تر شبکه باقیمانده فاضلاب این شهر تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تبصره دو سبزوار، شستشوی ۴۱۸ کیلومتر خط انتقال آب و شبکه فاضلاب در این شهر را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.
ریاضی همچنین با اشاره به اهمیت و نقش شستشوی شبکه فاضلاب در عملکرد تصفیه‌خانه و پساب خروجی افزود: در سال قبل علاوه‌بر شستشوی شبکه، ضمن سم‌پاشی ۱۶ هزار و ۹۳۲ مورد منهول و شش هزار و ۶۳۳ مورد بازرسی ادواری، نسبت به مرئی‌سازی ۱۶۲ مورد دریچه، همسطح‌سازی ۲۳۶ عدد دریچه و تعویض ۵۲ دریچه اقدام شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.