کد خبر : 12024
تاریخ انتشار : جمعه 16 بهمن 1394 - 20:06
-

جمعیت جوانان اصلاح‌طلب سبزوار بزرگ اعلام موجودیت کرد

بسمه‌تعالی سرخیم که از تبار یاران هستیم سبزیم که از نسل بهاران هستیم ننگ است ز ما تن به مذلت دادن ما وارث خون سربداران هستیم درود و سلام بر مردم اندیشمند و شریف خطه سربداران ضمن عرض تبریک و شادباش به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر که یادآور مبارزه مردم ایران برای نیل به

javanan-eslahtalab01بسمه‌تعالی

سرخیم که از تبار یاران هستیم سبزیم که از نسل بهاران هستیم

ننگ است ز ما تن به مذلت دادن ما وارث خون سربداران هستیم

درود و سلام بر مردم اندیشمند و شریف خطه سربداران

ضمن عرض تبریک و شادباش به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر که یادآور مبارزه مردم ایران برای نیل به آزادی است، نیک می‌دانید که انتخابات پیش رو انتخاباتی سرنوشت‌ساز برای مردم ایران است که می‌تواند نقطه عطفی درحرکت کشور به‌سوی بازگشت به آینده‌ای امیدبخش بر اساس همان شعار دیرین استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی باشد.

گذر از سه دهه از انقلاب و تجربه‌های تلخ و شیرین پشت سرنهاده شده ما را به مطالعه و بهره‌گیری و عبرت‌آموزی توصیه می‌کند تا گذشته را چراغ راه آینده‌ سازیم. اکنون و در فضای امیدبخش پس از برجام که نیک، باعث شد تحریم‌های ظالمانه علیه کشور عزیزمان لغو گردد و ایران بزرگ از انزوای جهانی خارج شود، انتخابات پیش رو و شرکت فعالانه مردم به همراه انتخاب درست، دولت را یاری خواهد کرد که بتواند ادامه وعده‌های خویش را باوجود مجلسی همراه، منتقد و عقلانی محقق سازد.

حال و در این برهه حساس تاریخی، ما جمعی از جوانان اصلاح‌طلب سبزوار بر آن شدیم که ضمن اعلام پایبندی بر اصول اساسی انقلاب اسلامی و قانون اساسی و در چهارچوب نظام از مردم شریف و عزیز سبزوار بزرگ بخواهیم که با حضور فعالانه و آگاهانه در انتخابات پیش رو شرکت نمایند.

باور داریم با تبعیت از عهد و پیمانی که با امام، رهبری و بزرگان خویش بسته‌ایم علی‌رغم همه‌ی موانع باید درصحنه بمانیم و تنها راه پیروزی مردم و جریان اصلاحات حضور در پای صندوق‌های رأی است.

بر این باوریم که مطالبات اساسی مردم اعم از مطالبات فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و…تنها با مشارکت مردم در انتخابات قابل‌پیگیری و وصول خواهد بود.

عدم حضور در انتخابات نه‌تنها کمکی به اصلاح وضع موجود نخواهد کرد، بلکه تجارب گذشته نشان داده است که انفعال و بی‌تفاوتی مردم موجب راه‌یابی اقلیتی خواهد شد که علاوه بر آنکه زاویه جدی با مطالبات اکثریت مردم شریف ایران دارند، انقلاب و دستاوردهای آن را که حاصل خون شهدای عزیزمان است به انحراف می‌کشند و دوباره پیش خواهد آمد آنچه در این چند سال گذشته بر سرمان رفته است.

امید است با شرکت در انتخابات و نه گفتن به کسانی که منافعشان در عدم حضور شماست و خرسندند که بارأی اقلیت خود به مجلس راه یابند، سرنوشتی دیگر را رقم بزنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
جواد شنبه , ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳

با سلام
از ته دل دعا منم که در اینده از سبزوار نمایندگانی انتخاب بشوند که فقط به فکر پیشرفت سبزوار فکر کنند و مردم سبزوار عشق بورزند و از همه مردم سبزوار خواهش می کنم بر اساس فامیلی و حرف این و ان رای ندهید و فقط به کسی رای بدهید که صلاحیت ما مردم سبزوار را داشته باشد و کسانی که امتحان خود را پس داده اند که دیگر نباید دوباره امتحان شوند و متاسفانه کسانی نماینده می شوند که اصلا به فکر مردم نیسشتند و فقط به خاطر قدرت و جیب خود نماینده شده اند و باید به اینها بگوییم که اینجا سبزوار است و دیار سربداران، پس بیاییم منافع مردم را بر منافع اشخاص برتر بدانیم و فقط به پیشرفت و اسایش سبزواری ها فکر کنیم چون مسئولین قبلی اصلا به فکر من و شما نبوده اند مگر نه ما در سبزوار نباید این مشکلات را داشته باشیم و واقعا سبزوار مظلوم واقع شده است و ما دیگر اجازه نمی دهیم!!!!!!!!
به امید سبزوار اباد و سربلند و رو به پیشرفت
با تشکر

شاهين شنبه , ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۹:۵۷

نه مثل سبحانی که بجای پیشرفت سبزوار از دوسال قبل به فکر مهر چینی روئسای ادارات برای انتخابات دهم شده است یعنی خیانت تا این حد؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات بسته شده است.